Gå til innhold

kan noen plis se på meg? trenger noen som kan spå meg, noen som greier å spå ca på unnfangelse? trenger å vite litt mer eksakt om barnefaren så jeg kan senke skuldrene å nyte svangerskape. kan noen spådamer se på meg eller kjenner dere noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 18 snart 19 år, er gravid og lurer på om noen kan greie å spå hvor langt jeg er på vei å om hvordan kjønn det blir? det står mellom flere barne fedre å lurer på om noen greier å spå noe angående det eller om eksakt hvorlangt jeg er på vei. trenger virkelig hjelp så jeg kan nyte dette svangerskapet.

Stor takk på forhånd: )

f: 201291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen plis hjelpe meg? trenger det virkelig.

Skrevet

Det lureste er nok å vente til ultralyd. De kan gi deg et bedre svar på hvor langt du er på vei, og da er det bare til å regne seg tilbake og finne dato for unnfangelse.

Blir du spådd, er det ikke sikkert det stemmer;-)

Skrevet

Du kan ikke være alvorlig?

Ta DNA!!

Skrevet

får inn at du er mellom 10 og 13 uker på vei... kan det stemme?? altså 8 og 11 uker siden unnfangelse...

håper virkelig det ordner seg for deg... klem

Skrevet

Tusen takk: )

ja det kan stemme: ) får bare å vente å se på ul: ) så jeg kan slappe av etterpå: ) får det står mellom 2 fedre. skal inn på ul den 5 august så skal gi tebakemeling da om det stemte: ) du får ikke opp noe kjønn da: )?

det ordner seg til slutt bruker jeg å si: ) så jeg håper det ordner seg får deg også: )

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...