Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Er ei jente på 18 snart 19 år, er gravid og lurer på om noen kan greie å spå hvor langt jeg er på vei å om hvordan kjønn det blir? det står mellom flere barne fedre å lurer på om noen greier å spå noe angående det eller om eksakt hvorlangt jeg er på vei. trenger virkelig hjelp så jeg kan nyte dette svangerskapet. Stor takk på forhånd: ) f: 201291
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 kan noen plis hjelpe meg? trenger det virkelig.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Det lureste er nok å vente til ultralyd. De kan gi deg et bedre svar på hvor langt du er på vei, og da er det bare til å regne seg tilbake og finne dato for unnfangelse. Blir du spådd, er det ikke sikkert det stemmer;-)
Tante_Esel Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 får inn at du er mellom 10 og 13 uker på vei... kan det stemme?? altså 8 og 11 uker siden unnfangelse... håper virkelig det ordner seg for deg... klem
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Tusen takk: ) ja det kan stemme: ) får bare å vente å se på ul: ) så jeg kan slappe av etterpå: ) får det står mellom 2 fedre. skal inn på ul den 5 august så skal gi tebakemeling da om det stemte: ) du får ikke opp noe kjønn da: )? det ordner seg til slutt bruker jeg å si: ) så jeg håper det ordner seg får deg også: ) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå