Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av ei venninne i formiddag, og hun synes jeg var sååååååååååååå liten til kun å ha igjen en måned....blir litt bekymret jeg da...skal til jordmor på onsdag, så får høre med henne...vi gravide er vel litt håpløse, er galt om folk sier vi er store og galt om de sier vi er små....uff:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mange som har små mager kommer heilt ann på hvordan livmoren vokser, kansje den vokser inn mot ryggen vis du har liten mage:)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt før!! takk!

Skrevet
:) vennina mi og meg er nesten like langt å hun ser ikke gravid ut.. å da vi var hos jordmor sa hun at livmoren vokser forskjellig:) ikke noe galt:)
Skrevet

noen bærer ungen innmot ryggen og har derfor nesten ingen mage, så vil tippe det er derfor du har liten mage vis du har det:)

Skrevet

Jeg har også liten søt mage, ingen som kunne se at jeg var gravid for en mnd siden og nå er jeg 40 uker på vei og ting kan skje når som helst..

Jordmor syns også den var utrolig liten men at det er like vanlig som stor, jeg bærer den lille i høyden og mot rygger så er derfor jeg har liten mage..

Trur vi skal være heldige. Alt er så mye lettere enn om magen skulle vært i veien hele tiden.

Nyt den siste mnd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...