Gjest Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Blør mye, og snakket med en lege på sykehuset, befinner meg i utlandet.. Hun sa det var mest sannsynligvis SA, men så fikk hun negativ tester på meg, men hun sa det kunne være pga all blodet og at testen ikke kunne plukke opp hormonene. så hun anbefalte meg å ta det med ro, ta en ny test igjen om 2 uker, komme inn på sykehuset evt ta ultralyd..Men så sa hun at jeg kunne ha blødning som noen får begynnelsen av svangerskapet, eller rett og slett bare mensen.. Så jeg er helt satt ut, jeg forstår ingenting..
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Hvor langt er du på vei? siden de ikke vil ta noen UL før om 2 uker.. Blødning kan "skjule" HCG nivået ja, så en test kan ikke gi konkret svar mens man har blødning desverre.. Får håpe det beste.. Ta det rolig frem til neste testing/lege besøk.. Kan være greit å prøve å la kroppen få slappe helt av, enda hodet løper løpsk :-/ Krysser det som krysses kan for deg!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 okey.. da er det for tidelig å se hjerte aktivitet.. Er nok derfor de da vil vente.. Og ja, det kan jo hende du har mensen.. Har ei venninne som testet positivt, men fikk mensen 5 uker senere, fikk forklart at det kunne være at det ubefruktede egget hadde latt seg vente på, eller gått for nært livmor veggen når TR nermet seg. Alt du nå kan gjøre er å slappe av, og gjøre som du fikk beskjed om. Så håper vi det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå