noepågang FØDT Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Har svake og kortvarige rier som kommer med 7-10 minutters mellomrom.. Er så spent om det endelig blir fødtsel av dette.. Håpe de varer litt lengre å blir mye ondere snart (?) hehe! Fullmnd i kveld, Aaaooooooooo! Whis me luck please!!
fiskelisken Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Da krysser vi fingrene for at det er noe på gang Jeg er 6 dager på overtid og har bare litt vonde kynnere innimellom. Men da får jeg bare sette min lit på fullmånene da
Gjest Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Håper virkelig det skjer noe for deg i dag! Det er jo kjempebra at de er regelmessige. Krysser fingre og tær for deg Det er jo absolutt på tide for deg nå, 10 dager over, da bør det absolutt være din tur ! Lykke lykke til Er selv 6 dager over terminen og har sykt vondt av og til her, men ingenting regelmessig. Tærer på psyken merker jeg. Har blitt lurt maaaange ganger, så nå kjenner jeg at jeg rett og slett er sliten. Ønsker oss alle som er forbi terminen lykke til i kveld med fullmånen som hjelp. Kjerringråd har ikke hjulpet meg i allefall, så kanskje det er denne månen som skal til. Krysser fingrer og tær for oss alle
noepågang FØDT Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 8 min mellom riene.. de blir ondere og varer ca i 1,5 min. Må d vare! e så fødeklar!
mo9x Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Det høres lovende ut! MAsse lykke til!! Jeg skal ut og se på månen i natt jeg også, i håp om at det hjelper :-)
Sannellerslik? Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 oi oi, lykke til!! Kjenner d kribler litt i magen min når jeg leser dette;P
A.S Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 åh, heldige du ) Du får ha massssse lykke til Må få høre hvordan det går! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå