Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 33 uker på vei og har 49 dager igjen til termin. Det gjør vondt nedover i lårene når jeg går, og etter ca. 300 m stopper det nesten helt opp. Da kjenner jeg meg kvalm og anpusten. Kan virkelig ikke huske at det var slik forrige svangerskap. Var til kontroll forrige uke og alt skulle være bra, så vet ikke om det noen vits i å kontakte lege. Det kjennes merkelig å bli såå satt ut av å gå litt - skulle gjerne visst hvordan andre har det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 1/2 uke igjen og er ikke spesielt sprek... MYE kynnere hele tiden og er plaget med vondt bekken. Puster som en hest av den minste anstrengelse og er sliten hele tiden. Får ikke sove om natten selv om jeg er aldri så trøtt og er veldig plaget med rastløse ben. Kan ikke vente til å få ut denne ungen!!

Skrevet

Jeg forstår deg! Heldigvis så kommer snart det store øyeblikket. Lykke til!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvor skal man begynne? (Hehe...) Uke 34...

Ryggvondt og vondt i hoftene, kjennes som de skal falle fra hverandre...

Våkner hver gang jeg snur meg om natta, hvilket er ofte, ligger i det store og hele ikke så veldig komfortabelt.

Andpusten, sliten, trøtt, uopplagt, hormonell, halsbrann, forstoppelse, tja...jeg kommer ikke på mer nå, men det er mer, det kan jeg love! Tror ammetåka har satt inn litt tidlig hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...