Snuppelurene Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Blir helt smårar av denne prøvingen jeg... Venter mens på fredag og vi jobbet HARDT under eggløsningen;) For noen dager siden måtte jeg plutselig tisse hele tiden og ble kjempekvalm....Måtte spise hver 3. time - akkurat slik jeg hadde det sist jeg var gravid. I tillegg syns jeg at jeg kjente festesmerter nå i helgen, akkurat slik jeg tror eller innbildte meg at jeg også gjorde sist... Var kvalm når jeg våknet i dag og, men nå syns jeg plutselig at det har gått over til mensmurringer, som jeg også syns kjennes helt likt ut som når man er gravid..... Blir sprø!! Kunne det ikke bare kommet et bittelite "pling!" når unnfangelse skjer?! Jaja, godt å få ut litt frustrasjon når man ikke har så mye tålmodighet;)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 evt at tisset skiftet farge når man ble gravid. at det kansje ble helt lyseblått når man ventet gutt og helt lys rosa når man ventet jente.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Heh, hva om man ikke vil vite om det er gutt eller jente? Vi ville ikke vite sist, og om jeg blir gravid igjen så vil i alle fall ikke sambo vite. Jeg er usikker på om jeg vil det eller ikke.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Ja man kunne i såfall tisset grønnt! det hadde vært noe Ja jeg tror helt ærlig ikke at hvis det viser seg at jeg er gravid om jeg faktisk vil vite hva det er
andy69 Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Har akkurat samme merkelige følelser i kroppen. Tenker jeg for mye, har blitt heltsprø eller halgal?? Vi får se til fredag. Krysser fingrene for oss begge! Lykke til
<3 M <3 Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Samme her. Har masse tegn på at æ e gravid, eller så e det bare æ som ønsker det så hardt at æ finner alle mulige tegn på det. Mine tegn: - Kvalm (bare når jeg kjører bil, blir ikke det til vanlig) - Vondt i puppene, men bare når jeg klemmer på de. Alle kan vel få vondt av det? - Sliten og veldig trøtt (generelt blitt lat i sommerferien) - Mensen e fire dager forsinket, men har hadd noen uregelmessige sykluser. - God luktesans (trur naboen laget popcorn i går - Veldig varm og svetter masse (solbrent kanskje?) - Veldig søtsug (finner bare unnskyldning for å spise sjokolade) - Tisser ofte (drikker kanskje bare mer når jeg er så varm?) - Veldig oppblåst (eller bare blitt feit?) Hvis det finnes flere graviditetstegn da, klarer jeg sikkert å finne de også Har ikke testet, for er så redd for å få en negativ test! Krysser fingrene for alle oss! Kanskje jeg også må teste til helgen...
andy69 Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Fargen er verken blå, rosa eller grønn, men RØD! ((( Bedre lykke nestegang for meg. Lykke til for der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå