Gå til innhold

Kjære meg og lille snuppis:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp:)

Tenker masse masse på deg, men det vet du jo......hehe

Har du vært på apoteket og kjøpt deg en CB-digital ennå, ikke hold oss på pinebenken:)

Mange varme klemmer fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har jeg fått med meg, men hun skulle ta en digital i dag etter at hun kom hjem fra ferie:) Så det er den jeg etterlyser.........

Klem

Skrevet

Joiner Tirilgirl og venter i spenning på en CB digital!!! :D

Klemmer

Skrevet

Venter jeg også :)

Dere får ha en fortreffelig god sommer :) Jeg har tatt ferie fra idag og suser til Brønnøysund i morgen tidlig.

Klemmer til dere alle :)

Skrevet

Hei igjen kjære jenter! Har ikke fått vært på apoteket i dag, lillesnuppis er syk og kaster opp, så har vært hjemme/inne i hele dag! Tenker det ryker en digital i løpet av uken jeg, bare for moro skyld, hehe :) Ellers har jeg regnet ut at jeg er 4+4 i dag fra første dag siste menstruasjon. Blir spennende med ul etterhvert og terminfastsettelse, spiller kanskje egentlig ikke så stor rolle da jeg skal ha keisersnitt denne gangen pga komplikasjoner ved forrige fødsel! Mistet over 2500 ml blod og lå på intensiven første døgnet, ble lovet keisersnitt dersom jeg valgte å få flere barn da risikoen for at det gjentar seg er noe høyere enn normalt. Uansett, termin er i begynnelsen av april, keisersnitt blir trolig i slutten av mars! Spennende :)

Nei, nå får jeg ta meg av lillesnuppis litt, koselig at dere etterlyste meg, hehe :)

Klems fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...