Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hei og hopp:) Tenker masse masse på deg, men det vet du jo......hehe Har du vært på apoteket og kjøpt deg en CB-digital ennå, ikke hold oss på pinebenken:) Mange varme klemmer fra meg:)
Pingvinen *håpefull* Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/142118889 Sjekk denne du!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Denne har jeg fått med meg, men hun skulle ta en digital i dag etter at hun kom hjem fra ferie:) Så det er den jeg etterlyser......... Klem
♥Axinija♥ Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Joiner Tirilgirl og venter i spenning på en CB digital!!! Klemmer
Carina har to små gull Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Venter jeg også Dere får ha en fortreffelig god sommer Jeg har tatt ferie fra idag og suser til Brønnøysund i morgen tidlig. Klemmer til dere alle
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Hei igjen kjære jenter! Har ikke fått vært på apoteket i dag, lillesnuppis er syk og kaster opp, så har vært hjemme/inne i hele dag! Tenker det ryker en digital i løpet av uken jeg, bare for moro skyld, hehe Ellers har jeg regnet ut at jeg er 4+4 i dag fra første dag siste menstruasjon. Blir spennende med ul etterhvert og terminfastsettelse, spiller kanskje egentlig ikke så stor rolle da jeg skal ha keisersnitt denne gangen pga komplikasjoner ved forrige fødsel! Mistet over 2500 ml blod og lå på intensiven første døgnet, ble lovet keisersnitt dersom jeg valgte å få flere barn da risikoen for at det gjentar seg er noe høyere enn normalt. Uansett, termin er i begynnelsen av april, keisersnitt blir trolig i slutten av mars! Spennende Nei, nå får jeg ta meg av lillesnuppis litt, koselig at dere etterlyste meg, hehe Klems fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå