Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte det samme som deg sist gang jeg gikk gravid, men det gikk på et vis. Jeg husker jeg gledet meg SÅNN til å få ut ungen og kunne sove på magen igjen, men den gang ei... Jeg fikk så lett brystbetennelse om brystene kom i klem, så måtte faktisk sove på ryggen hele året jeg ammet også!

Men nå er jeg så vandt til det at jeg faktisk sover bedre på ryggen enn magen:) Så det er bare en tilvenningsfase, men litt slitsomt til å begynne med.

Jeg måtte forresten snu fra mage til rygg veldig tidlig, for jeg blir så grusomt varm når jeg sover på magen. Dårlig temperaturregulering eller no sånn....

Hei... hehe det husker jeg at jeg også tenkte en del på i begynnelsen;)

Alltid ligget på magen! Jeg er i dag 26 uker på vei og har netter jeg faktisk klarer og ligge på magen, men blir mindre og mindre av dem... ligger på siden/magen lissom. begynner så smått og bli ubehagelig og bare ligge på magen :) mange som klarer og ligge på magen under hele svangerskapet:)

På besøg fra 3 tri. her :) Jeg er 35 uker på vei og har netter der jeg fortsatt klarer å ligge på magen. Har litt med hvordan lillegutt ligger der inne tror jeg. Noen netter er det helt umulig, andre går det veldig fint. Og så lenge det ikke er ubehagelig så er det heller ikke farlig :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...