venter nr 2... Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 hva pakker dere med? må forsikre meg med att jeg har fått med meg alt;)
MissVaiper Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Det står en fin liste i tråden lengere nede på siden. Masse nyttig informasjon der. http://www.barnimagen.com/forum/thread/142082272
FanteGuri Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Fra sist hadde jeg god erfaring med å ta med følgende; - Joggebukser av det litt romslige slaget (ikke særlig godt å tre på seg en trang bukse når man har trusa full av bind). - Gensere eller skjorter etter behov, jeg synes det var litt penere å ha på seg private klær enn å gå i sykehusskjorte. - Amme-bh og ammeinnlegg (engangs) - Ordentlige truser, gjerne ha med til 2 skift per dag, lett å blø igjennom. - Bind med stor oppsugingsevne - Gulpekluter - Klær til den lille, koselig å ha på egne klær i stedet for de utvaska sykehusklærne til babyer. - Kamera!!! - Toalettsaker - Noe god drikke, kanskje litt godterier til etter fødselen. - Et nytt ukeblad, i tillfelle du skulle få lyst til å se på noe annet enn den nyfødte de få dagene dere er på sykehuset. - Mobiltelefon
venter nr 2... Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 takk.. trur jeg har fått med meg allt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå