Bellbaby Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Han er 2 år og 9 måneder og snorker, så det virkelig høres. Mannen min var nylig på hyttetur med han og da sov de i samme seng, og han fikk ikke sove pga at gutten vår snorket så høyt. I tillegg høres det ut som han slutter å puste til tider, så mannen min ble liggende og vente på å høre åndedrag igjen. Jeg vet at spebarn kan holde pusten i inntil 20 sekunder, men det gjelder vel ikke når de blir så "store"? Dessuten er det vel sånn at snorking påvirker søvnkvaliteten.. og jeg lurer sånn på hva det kan komme av og om det er noe vi kan gjøre.
Galskapens overhode Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 etter vi fjernet falske mandler sluttet sønnen vår nesten å snorke.. Han hadde lengre pustestopp i tillegg. 10 mndr senere fjernet vi også ekte mandler, og han snorker ikek i det heletatt lenger.. Dette har blitt fjernet pga pustestopp så ilel at barnehagen snart nektet å passe ham, og pga ekstremt mye sykdom Ta kontakt med legen og fortell det du forteller her.. Kan hende dere får en spesialist til å sjekek ham..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå