Gå til innhold

Ka e det med Haukeland og KK??? Kommer bare til mobilsvar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man endelig trenger dem så er det fullstendig umulig å få tak i noen på telefonen!

I natt våkna jeg av noe som "sprakk", og pysjen min fikk seg en fin våt flekk. Ikke noen dramatisk mengde, så jeg var oppe på toalettet, konstaterte at det var blank væske og tok på et bind. Da jeg sto opp nå i morres var bindet også blitt vått. Fremdeles ingen foss, men mye nok til at jeg synes jeg bør dra opp og sjekke om det kan være fostervann. Men nå tar de altså ikke telefonen. Flott.

Noen som har et alternativt telefonnr jeg kan prøve? Har forsøkt sentralbordet på Haukeland, men blir bare satt over til samme telefon.

Skrevet

Hei,

tlf til Innleggingssentralen på KK er 55299765 og hovednr til KK er 55975000

Lykke til! :)

Klem

Skrevet

Kontakt oss

Telefon: 55 97 42 00

Innleggelsestelefon for fødende:

55 29 97 65

Skrevet

Takker og bukker :) Skal skrive ned alle nr, for innleggelsestelefonen er visst stengt en stund på natten. Også hadde de glemt å bemanne den i morres gitt....

Nå skal jeg bare gå rundt her hjemme og passe på bindet og kjenne etter rier :) Så skal jeg opp for sjekk i morgen. Og be og håpe på at min kjære rekker å komme seg hjem før det eventuelt skjer noe i denne leiren (1 døgn igjen.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...