Checkit Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 ..la meg halv 10, helt utslitt fordi jeg har ordnet masse her hjemme i dag...men får ikke sove....kraftige kynnere, ivrig unge og melka "spruter" ut av puppa....og ennå er det 31 dager igjen!!! Skjønner ikke åssen de dagene skal gå....*syte litt* Syns det er litt nedpress og stikking mens jge ligger nede, men med en gang jeg reiser meg er det borte....sukk, jaja, så nå sitter jeg her og hører på regnet ute og drikker melk:) God natt alle damer!
mammaløve Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Huff, vi er flere som ikke får sove. Bare gruer meg til å prøve og legge meg igjen, for jeg vet jeg kommer til å ligge og vri meg. Vondter og dårlige liggestillinger, ispedd sprø drømmer... Føler ikke jeg har sovet ordentlig på ukesvis. Så jeg sto like godt opp og skulle legge meg på sofaen for å nettsurfe litt. Og da la jeg meg like godt på den stakkars katten som hadde sovnet så fredelig på ullteppene. Han skrek så hele nabolaget hørte det, og trodde sikkert han skulle dø av meg + 20kg pluss over seg, og jeg tung som jeg er kom meg ingen vei. Så nå sitter vi her og ser surt på hverandre. Og jeg er full av katteklor i tillegg. Det skal ikke være lett! Måtte disse siste dagene gå fort!
Checkit Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Hehe....kan tenke meg du skvatt litt selv også Ikke godt å ikke få sove skikkelig, godt man kan ta seg en dupp midt på dagen også! ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå