Musemor med tre søte små Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Kvalmen og oppblåstheten............. Dersom kvalmen blir verre enn i dag kommer jeg til å måtte hilse på doskålen.........
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Huff da.. Håper at formen går seg til fort igjen
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Men jeg kaster meg frempå og sier gratulerer med kvalmen jeg:) Det betyr vel at alt står bra til hos deg ikke sant?? hadde ikke du litt småblødninger og var litt bekymret??? Klem fra meg
Katten74 Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Hei og velkommen etter:-) Jeg er i dag 7+5 og har vært kvalm og oppblåst et par uker. Har hilst både på doskåla og vasken, men det er vel sånn det skal være:-)
g09.j11.spire i magen! Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 7+5 idag og nå har kvalmen innhentet meg også! hadde håpet at jeg skulle slippe like billig unna denne gangen her, uten noen som helst symptomer på graviditet, bare voksende mage ) men den gang ei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå