Gå til innhold

Noen som har BABYJOGGER CITY ELITE?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke den men city mini. Er superfornøyd og om jeg skulle hatt en vogn av den typen ville jeg tatt city elite. Ønsket meg den veldig men hadde allerede quinny. Problemet der ble at jeg fikk ikke vognen i bilen grunnet kranglete bekken. Babyjoggerene er lett å slå sammen, god å trille, og lette å løfte.

Nå er mini 1 år og har Simo sportsvogn og city mini til trille

Lykke til;-)

Har ikke den, men city single som er veldig lik. Jeg er superfornøyd! Lett å slå sammen og liten sammenslått. Deilig å trille. Lang rygg, varer garantert til barnet er ferdig med vogn.

Eneste jeg har å utsette på den er at handlekurven er litt liten.

Takk for svar (-: Ja da blir det blir nok city elite, falt så for den kremhvite <3 Fint med solskjerm som går langt ned også.. Sto også masse bra om den på et annet forum jeg fant. Var jo faktisk billigere en jogger twist på barnas hus. Gleeeeder meg til ny vogn nå!

Jeg har hatt mange vogner, men etter at jeg kjøpte City Elite for snart 2 år siden, så har jeg blitt kvitt vogndilla... Måtte ha en City mini som shopping- og reisevogn i tillegg, men nå er vognparken min komplett :-)

Med andre ord så er jeg veldig fornøyd med Babyjogger vognene mine. Utrolig gode å trille og enkle å ta med seg. Tar lite plass og er lette... Utrolig god vogn!!

Signerer på at Baby Jogger City Elite er en kjempegod vogn, har en City Elite 09. Elsker den fine kalesjen, synes den er vanvittig god å kjøre og så er den enkel å slå sammen i en fei!

Om jeg skal nevne en ting jeg ikke like ved den er at den er litt bredere over bakhjulene/akslingen en TFK og MB.

Om jeg skulle byttet den mot en annen vogn ville det uten tvil blitt City Mini.

I løpet av årene har jeg hatt en del vogner:

Basson Roma 03 og 07 (var så fornøyd med denne at jeg kjøpte den på nytt da jeg fikk minsten).

Quinny Freestyle (Eneste vognen jeg har lagt for hat, den tippet i tide og utide....)

Maxi Cosi Maxitaxi. (Grusom å kjøre, men utrolig kjekk på reise.)

Carena Buggy Lux. (har denne fortsatt, bruker den til veldig korte turer hvor minsten går mer enn han sitter i vognen, veldig kjekk å ha handleposene i når vi har vært i butikken, hehe)

Carena Lieback Lux. (grei vogn med hvilestilling, desverre ble den fort slarkete og begynte å gi etter på den ene siden, selv om lillegutt ikke var i nærheten av maxvekt for denne trillen)

Graco Mirage. (grei vogn, men ikke mer enn det)

Firstwheels city elite. (morsom Buga kopi, lett å trille, kjekkt å ha vendbar sittedel. veldig liten kalesje)

Skulle jeg ha fått ett nytt barn ville jeg kjøpt en Bugaboo Cameleon og brukt den det første året, deretter BJ City Elite resten av vognperioden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...