Gå til innhold

Tummy Shield eller Be Safe Gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere :)

Har lest at man bør begynne å bruke ekstra gravidbelte fra man er 2 måneder på vei. Jeg er nå i uke 6. Jeg lurer på deres erfaringer med dette, og hvilket belte man bør gå for? Finnes det flere på markedet enn disse to?

Jeg ser at prisforskjellene er store mellom disse to modellene, så vil gjerne få noen synspunkter før jeg går til innkjøp:)) Håper at noen av dere kan hjelpe meg med dette:)

Hilsen "forvirra" første-gangs-gravid...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjøpte meg Be Safe for noen dager siden og er fornøyd med den. Jeg tenkte også på Tummy Shield men den var d ikke mange som hadde og prisen var jo sky høg i forhånd til den andre. Jeg fant Tummy Shielden i en butikk og den var jo BLYYYYYTUNG.. Ekspiditøren sa de hadde en annsatt som hadde kjøpt Tummy Shield men byttet den fort inn i Be Safe da den andre var stor og klumsete..

Jeg har også en veninne som har brukt Be Safe i to svangerskap og er veldig fornøyd me den.

Lykke til:)

Skrevet

De har testet gravidbeltene, og funnet ut at det var ingen forskjell på sikkerhet med eller uten beltet, det var vel mer for komforten sin disse beltene.. så jeg har ikke tenkt å kjøpe det..

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt besafe, syns det fungere supert, rimelig og komfortabelt...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg brukte be safe gjennom hele siste svangerskap å skal bruke det denne gangen også. er super fornøyd :) må kjøpe nytt da for finner ikke mitt gamle, litt surt... men men :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bare prøvd besafe og var fornøyd med den.

Sikkerheten til mor er like god med eller uten, men poenget er å beskytte den ufødte.... (tips/svar til tidligere kommentar)

Skrevet

Jeg har bare prøvd besafe og var fornøyd med den.

Sikkerheten til mor er like god med eller uten, men poenget er å beskytte den ufødte.... (tips/svar til tidligere kommentar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...