Hvn Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Hei Høstmager.. Hvordan går det med dere? Noe som skjer hos noen? For de som ikke har sett det så kom vår sønn som forventet for tidlig.. Han ble født lørdag 10 juli. Nesten 7 uker for tidlig. Var frisk å fin og trengte nesten ingenting hjelp. På onsdag fikk vi dra hjem med NAST.. Han klarer seg kjempefint og spiser bra fra meg.. Et par uker til så er vi ute av NAST også regner vi med.. Men jeg er nysgjerrig på hvordan det går med dere andre? Håper vi får til nytt treff igjen etter hvert.. Helene..
lillesjøhest Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 joda sitter nå her å har 4 uker igjen Kynnere= ikke mye Melk= ja mage= ja sunket mage = ja hode festet= nei enda en uke igjen på jobb= ja pakket bagen= ja lei= nei vann i kroppen= litt blir lille sjøhest en turner= mest sannsynlig har lille sjøhest fått navn= nei innskrevet på sykehuset= jepp er gubben klar for å bli far= jeg tror det... Ellers har vi det fint, får lage oss ett trille treff litt uti september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå