Gå til innhold

Når fortelle det til venner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

er også 10+1 idag:) jeg fortalte det til mine foreldre i uke 4 (var evig lykkelig og greide ikke holde meg)samt besteveninna mi samme dagen.. frotalte det til søskene mine rundt 5 uker(ble spurt rett ut å da greide jeg ikke lyve)

Fortalte svigers det i uke 8(skulle i UL 7+5,så jeg ville være sikker å at alt var bra før vi sa noe)

Fortalte det til et nært vennepar rundt uke 8 og litt nær slekt og noe gode venner når for noen dager siden, ellers så tier jeg,prøver så godt jeg kan da..kremte...vil gjerne vente til uke 12 ++ før restenn av gjengen får vite det...meeeen det kribler jo slik at jeg greier jo ikke tie stille...ser etter det jeg skrev nå så baller det bare på seg her av folk som får vite det..:-O

Har du ikke fortalt det til fler?

Nei eg har bare fortalt det til mann og datter + svigers. Svigers for det dei er barnavakt, datter mi har budd der i to veker nå for eg bare spyr. Føle meg jo ikkje gravid foreløbig, bare veldig fyllesjuk, eller ei evigvarande spysjuka. Og siden eg ikkje har vore særlig sosial så har eg sluppe å prata med nåken om det...

Vil ikke fortelle det før jeg er 12 ++ jeg heller...

Men det har vært 2 tilfeller der de har spurt (grunnet ganske mye på do flying), og da har jeg ikek klart å lyve. så her er det kun svigerbror og dama, naboen og ei god venninne av meg som vet det :)

Nå er jeg 6 uker på vei :)

men gud så lyst jeg bhar til å bare rope det ut!!!

Jeg er i uka 6 og samboeren har alt fortalt det til sine foreldre. Jeg synes det fortsatt er tidlig og vil vente til nærmere uke 12 med å fortelle noe til andre. Eneste problemet er at alle vet at jeg har vært mye syk nå, så hvis dette fortsetter, så vil de jo begynne å lure. Og da er det nok ikke så lett å skjule det lengere.

Annonse

Hadde i utgangspunktet tenkt til å vente til jeg var 12 uker på vei med å si noe, men alt nå vi måtte fortelle det til noen få... Svigers måtte få vite ettersom svigerfar gikk på en sterk cellegiftkur da vi var der sist. Jeg må bruke et annet toalett enn hans samt begrense nærkontakt, var derfor greit å si det slik at de ikke synes jeg var helt rar...:) Fikk også spørsmål fra ei svigerinne i dag om jeg er gravid, og siden jeg er elendig til å lyve var det like greit å fortelle sannheten!

Ellers kan det jo hende at noen kjente har sett meg skrive her inne da. Har mange kjente her, men tror ikke det er sånn kjempemange som kjenner meg under dette nicket...;) Uansett så er det jo ingen krise.

Er forøvrig 5+2 idag, så det er leeenge igjen til 12 uker!:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...