Gå til innhold

fødselstegn.. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå tok jeg meg selv nettop i å tenke som følger... "hmmm, promper jammen mye idag jeg, kanksje det er tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet...."

hi hi... så her tolkes med andre ord alt som tolkes kan i retning av fødsel..... utålmodig jeg nei.... aldri....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det er godt vi er flere!

Jeg tror jeg begynner å bli sprø, tolker alt: mye bevegelse i magen, lite bevegelse i magen, ofte på do, sjeldent på do, kvalm, ikke kvalm, sulten, tørst, stikkinger, trøtt, opplagt..

Alt kan jo bety at fødselen er i gang..? hehe

En gang får vi jo rett, om ikke så altfor lenge.. Måtte det bli i natt!!

Lykke til!

Skrevet

hehe....jeg tenkte det samme selv i dag fordi jeg har hatt så grådig mye luft i magen...jaja...tyder vel bare på at vi er motivert og klar for jobben som venter på oss....selv om jeg har kommet inn i moduset hvor jeg tror at fødselen aldri kommer til å skje...samme som sist:)

Skrevet

Om promping kan være et fødselstegn skulle jeg ha vært i fødsel for flere måneder siden...her har vi jenta som har blitt et vandrende gasskraftverk i svangerskapet. (håper familie og venner en vakker dag kommer til å tilgi meg for mine synder....)

Skrevet

det hadde vært greit med noen fødsler nå damer???

ja vi er lei og ja vi tolker alt som tegn.... sitter her å lurer på hvorfor baby er så stille i magen, hvorfor e har så vondt i ryggen, og hvorfor e har vondt i nedre del av magen...

tegningsblødning- nei

vannavgang-nei

ingenting som egentlig tilsier at fødselen kommer snart... aaaargh.. leeeei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...