Gå til innhold

hjelp... sete eller hodeleie....?

Anbefalte innlegg

han har ligget i seteleie leeeenge, og så har han snudd seg fram og tilbake en stund, hode, sete, hode sete, tverrleie, hodeleie, seteleie osv.... nå er det fem dager til termin. sist vi sjekket på UL for fem dager siden lå han med hodet ned, rett vei m.a.o.

Men, nå er det sånn at han har god plass og rikelig med fostervann... hvor stor kan sjansen være for at han snur seg igjen før fødsel nå, jeg vil IKKE føde i sete leie. og kjenner at jeg begynner å engste meg for at han skal komme i sete igjen og at de ikke skal kjenne det... (de har tatt feil noen ganger på meg, for så å se på UL at han lå med setet ned)

noen som vet eller har erfaring?

vimsa .-) fødeklar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142126838-hjelp-sete-eller-hodeleie/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gurimalla.... Du har vel født nå allerede, og jeg kan uansett ikke hjelpe deg med noe svar ;), men jeg skal selv på UL om to uker, for JM er usikker på hvordan den lille ligger og vil ha bekreftelse før fødsel. Men jeg ante ikke at hun kunne snu på seg så sent før termin! Kunne vært interessant å høre hvordan det hele endte! To venninner av meg hadde vellykkede setefødsler, men har også hørt om flere hastekeisersnitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...