lille.pudding Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har ikm i morgen, tok billigstrimmel i går og i dag.. Den i går hadde en strek rød og resten blendahvit.. Men den i idag hadde en rød strek og der den andre streken skal være er det rød farge som er "blandet ut". Har det skjedd m noen av dere? Er det en feil på testen, eller er det et lite håp om at det er en slags rød strek? huff jeg blir helt tussete av dette
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Hei! Forstår jeg deg riktig hvis du har sett TO streker på testen din: Rød kontrollstrek, og lyserød (tolker "utblandet rødfarge") teststrek? I såfall er du jo gravid :-) Håper jeg forstod deg riktig, og at jeg kan si gratulerer!
lille.pudding Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 Tok en ny test nå, den var blendahvit mensmurringene har starta nå på ikm dagen, så er vel ikke sjans nå
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Uff, så leit... Da var det nok noe kødd med den testen... Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå