rovilera Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Har nettopp tatt en positiv test, og tror ikke jeg kan være mer enn maks 7-8 uker på vei, har veldig uregelmessig mens så jeg kan ikke være helt sikker hvor langt på vei jeg er. Imidlertid ser jeg umåtelig gravid ut med en oppblåst, steinhard mage som er både øm og stinn. Minner om menssmerter eller aller helst kynnere man har mot slutten av svangerskapet Smertene er i livmorområdet, så det er nok den som strekker på seg, men jeg skjønner ingenting av den kjempestore, oppblåste magen min. Blæra ligger konstant i klem, og alt er stramt der inne. Noen andre som skjønner hva jeg snakker om?
zombie2be Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 ja akkurat sånn er det for meg også, aner ikke hvor langt jeg er på vei, men ser jo rett å slett småfeit ut allerede;( tipper 5-6 uker ca..
mortilto Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Sånn har jeg det også, er skikkelig oppblåst og stinn. Føler hverken at jeg klarer å få ned mat eller å puste uten besvær... Jeg er da 7 uker på vei, har ikke hatt det sånn i noen av mine forrige svangerskap, så en helt ny opplevelse for meg dette. Håper bare at det snart kan forsvinne litt luft sånn at magen kan fungere litt bedre igjen...
chicka_85. Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 det var godt å lese at det ikke bare var meg, jeg får ikke på meg dongeribuksene engang... er ca 6 uker på vei, har vært oppblåst siden forventet mens
ønsker2 Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 kjenner meg ganske godt gjen ja, og jeg er bare 6 uker på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå