Gå til innhold

mannfolk... arg....

mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

jeg har som skrevet før her inne litt viltre hormoner.. og mannen her forstår det ikke..

vi har nå besøk av kompisen til kællen og han og kompisen preker mens jeg ser på kamilla og tyven.. jeg elsker den sangen som kommer når filmen er ferdig, jeg skrur opp litt mer på volumknappen for å høre den sangen, da blir jeg titta rart på og jeg prøver å forklare at den sangen minner om da jeg og kællen var mye ute å kjørte lastebil.. da skudde også mannen min volumknappen fullt opp...

men nå ble jeg tittet rart på og jeg får ikke forklart ferdig.. fordi jeg i mine øyne får grimaser fra mannen.... ender med at jeg bare går fra stua og inn på soverommet..

mannen min kommer etter litt etterpå og spør hva som er galt.. prøver å forklare at jeg ikke gidder å bli gjort narr av...

da sier mannen at han er lei av at alt skal dreie seg om meg.. og at jeg er som en tikkende bombe.. og at han begynner å bli lei av at være hjemme...

svigermor sier at grunnen for at han drar innimellom ut med amcar vår så er det for å slippe maset mitt.. sa dette og han sa at det ikke var tilfelle sist han dro ut med amcar vår.... men han avfeide ikke svigermor sine påstander..

hva skal jeg gjøre????

er jo ikke bare bare å styre hormonene heller..

og svigermor har bedt meg bare gå i stedet for å starte konfrontasjoner, begynne å grine etc.. men virka som det var galt det å..............

huff

prøvde å prate med han når vi kom på tomannshånd men jeg begynte bare å grine....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142126741-mannfolk-arg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babyfabrikken1979

huff... ikke lett når hormonene raser =(

Jeg har vært gravid en del ganger før, og jeg håper jeg kan være ærlig nå. Men jeg tror det er litt viktig at du prøver å svelge noen kameler innimellom. Prøv å ikke ta ting personlig, prøv heller å spørre deg selv om dette er en normal reaksjon eller en "gravid-reaksjon". Vi som er gravide kan ha en virvelvind av følelser inni oss, men han som står utenfor kan tro det har rablet for oss. Ikke er han vant til å se oss sånn og ikke vet han hvordan det føles for oss. Jeg sier ikke at du skal finne deg i å bli latterliggjort eller noe slikt, men akkurat i denne situasjonen kunne det høres ut som om du kanskje overreagerte en liiiiten smule ;) Man kan ikke kanskje ikke styre hormonene, men vi kan kontrollere oss selv. Selv er jeg en person som blir fort sinna, derfor er jeg ekstra påpasselig med å ikke fare i taket eller bli snurt for "bagateller".

Prøv å puste rolig og tell til ti =)

Lykke til, håper ikke jeg sa noe feil nå??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142126741-mannfolk-arg/#findComment-142130068
Del på andre sider

måtte bare skyte inn at den sangen skrur vi begge opp i bilen hehehe:) en sånn intern greie oss i mellom...og jeg heter camilla;)

men som hun over sier pust rolig og tell til ti;) mens du skrur opp det høyeste du kan hihiihihihih;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142126741-mannfolk-arg/#findComment-142130175
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...