Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten gutt her på fire dager, usikker på om man gjør det eller ikke. hørt begge deler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det bestandig. Men hvis ikke gutten plages med luft i magen er det ikke nødvendig. Spedbarn svelger veldig mye luft under måltidet og da er det smart å rape dem.

Skrevet

Ja, det er en god vane å innarbeide. Kan være vanskelig noen ganger med så små, men det er ikke noe i veien for en rap selv om de er små ;-)

Skrevet

Ja, det tror jeg absolutt er lurt. Vi gjorde i hvert fall alltid det, og alle andre jeg vet om gjør det. Kan ta litt tid før rapen kommer opp, men det lønner seg å vente. Minsker sjansen for gulp og magevondt :)

Skrevet

Det er ikke dumt nei :)

Så slipper man kanskje at de plages med luft i magen..

Her setter jeg vesla på kneet og homper opp og ned,rapen kommer med en gang..

Hatt hu over skulderen før og klappet pent på ryggen og styki over ryggen,men tok evigheter eller så kom det ikke noe rap

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ja, gjorde det jeg også. Men hvis han sovnet ved puppen om natten, la jeg han med engang..

Skrevet

JuniGull2010

Ja samme her og.. Om kvelden når frøkna her sovner så får hu ligge i fred.. Begynne og få opp rap da så er det sikkert umulig og få h*n til og sove..

Skrevet

Jeg har helt tiden vært nødt til å få lillegutt til å rape, ellers får han garantert vondt i magen. Det samme gjaldt med førstemann, og jeg husker at de andre i barselgruppa ikke fikk sine små til å rape om natta fordi de da våknet til. Jeg prøvde det samme med resultatet at han våknet med magesmerter ikke lenge etterpå.

Så det er nok veldig individuelt om de behøver å rape eller om de får det ut andre veien selv. Prøv deg frem, spesielt på natta. Min lille nå sover seg gjennom rapingen også, så da er det jo greit :-) Var verre med førstemann som brukte tid på å sovne igjen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...