Gå til innhold

Hvordan lure utdrikninglaget?? ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg skal i et utdrikningslag om ikke lenge.... Når den tid kommer er jeg ca 7 uker på vei, og ikke helt klar for å fortelle 15 damer jeg både kjenner og ikke kjenner, at jeg er gravid...

Ikke vil jeg komme med den "jeg går på medisin" etc heller....halvparten har barn og kjenner til den der....

Så hvordan skal jeg "lure" de? ;-)

Ei venninne foreslo litt tam Mozell i vinflaske med skrukork.... andre ideer?? ;-) ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142126676-hvordan-lure-utdrikninglaget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

..eller du kan være sjåfør? eller du kan gjøre en avtale med noen som innbefatter bilkjøring tidlig dagen etter (en virkelig avtale, så slipper du å lyve) Jeg skal også på helgatur med et vennepar til helga, og lurer litt på hvordan jeg skal forklare at jeg plutselig har slutta å røyka og drukket siden sist uten å røpe noe, syns liksom vi må informere nærmeste familie først.. Lykke til, forresten. Supert at du holder deg alko-fri.

Hmm...prøvde meg til hun som arrangerer det ("jeg kjører gjerne om du trenger sjåfører, altså!") Men det trengte hun ikke i det hele tatt og tilbød til og med å hente meg til første biten... *damn* :-/

Har alltid vært partydronningen, jeg - røyker og drikker med begge henda. ;-) ;-) Så må liksom ha et triks i baklomma, føler jeg...hehe

Alkoholfri skulle bare mangle...den er lett. Sliter litt med røykinga...har kuttet ned VELDIG da, så håper på 100% slutt i morgen. ;-) (1/2 i dag bare...langt vekk fra 10-15 ihvertfall).

Huff, ja den røykekutten er ikke så enkel, jeg har ikke røyka siden jeg fant ut at jeg var gravid for ei uke siden men sigarettene ligger på kjøkkenbenken... Syns det er en seier for hver dag som går uten, og selvtillitten er stadig økende. Syns du har vært kjempeflink å kutte ned, da. Du klarer helt sikkert å slutte helt :-)

Det er jeg ikke i tvil om - vet jeg greier det. :-D Har ei venninne som røyket gjennom to fulle svangerskap...det er ikke aktuelt for meg...uff!!! :-/

Og har googlet nå og funnet Seidel-øl trikset. :-D Så nå vet jeg hva jeg skal drikke også....wiii! :-D

Annonse

hei :)

jeg var i utdrikningslag igår og det gikk kjempe greit!! Jeg dro på vinmonopolet og kjøpte 2 flasker med hvitvin..1 uten alkohol og 1 med alkohol. Før jeg dro og møtte de andre tømte jeg ut vinen med alkohol og fylte opp den flasken med alkoholfri vin :) Da trodde alle at jeg drakk!! Jeg tok også en tom vodka flaske og puttet i litt vann. Dette var en nødløsning hvis folk syns jeg drakk for lite :) Da kunne jeg " blande" meg en drink!!

Håper du finner på noe!!! :) Du kan også si at du ikke skal drikke så my pga at du er i dårli form. da er det ingen som reagerer om du bare drikker en flaske vin !!

Smart med den vinen...må bli hvit, da, alle vet jeg hater rød.. ;-)

Seidel-øl trikset fant jeg her på BIM via Google:

"Det beste "juksealkoholtrikset" jeg fant (og brukte når jeg skulle på fest eller båttur i sommer), er å kjøpe Seidel vanlig øl og alkoholfri øl, og så bytte om etikettene! Det går med Seidel øl fordi flaskene og korkene til de to øltypene er helt like. Man fyller kjøkkenvasken med lunket vann, setter i flaskene, venter til etikettene løsner lett, og så bytter man enkelt over etikettene mellom de to øltypene. De sitter faktisk forbløffende godt limt på, så godt at det er klin umulig å se forskjell etterpå! Så husk å rip i korken e.l, så du vet hvilke som er alkholfri. "

Vet om trikset, men vanligvis blir man avslørt av korkene...så denne er bra :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...