LilleBitteliten Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Petra eller Laura? Og hva synes dere om navnene? Dette er gamle, vakre navn som jeg liker godt. Tips til andre navn i samme kategori? Petrine er også stilig! Hva synes dere om det?
prebs Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Petrine er kjempekult Ikke så glad i hverken Petra eller Laura. Agnes, Klara og Henrikke er lignende type navn
auro Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Liker Laura veldig godt. Så Petrine og Petra. Hva med Petrikke, Klara.
☆☆☆ Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Jeg liker Petra best, Laura er også fint, så lenge man uttaler det Laura og ikke Leura, som man gjør flere steder i landet. Det finnes mange gamle, gode navn å velge i: Inga Tea Sina Petrine Pernille Karen Karoline Lovise Kaspara Kristofa Solveig Ingvild Mari Marie Margrete Matilde
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Liker godt både Petra og Petrine. Laura liker jeg ikke, særlig ikke på norsk, blir heslig klang i mine ører. Klara er fint og i samme kategori og... Elida Agnes Lydia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå