Gå til innhold

Flere som skal i gang med fryseforsøk/vanlig forsøk i aug/sept.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nydelig liten sønn fra tidligere ferskforsøk (etter ett mislykket ferskforsøk og en MA etter fryseforsøk). Ved neste syklus skal vi i gang med fryseforsøk igjen. Håper på en liten bror eller søster til lillegutten (19 mnd).

Jeg er ved forholdsvis godt mot, men kjenner også at jeg gruer meg en del til dette. Vet at det var en enorm påkjenning sist, men håper jeg vil takle det bedre nå som vi faktisk har vært så heldige å få et barn...og har en del å henge fingrene i:)

Noen andre som er i lignende situasjon eller som skal i gang rundt samme tidspunkt? Hadde vært fint å lage en tråd slik at vi kan følge hverandre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Så heldig du er som har fått en, men skjønner at du vil ha fler da :)

Jeg skal sette inn i slutten av august.

Har en på 7 år fra før, som kom helt naturlig.

Men nå har vi prøvd i maange år på nestemann, håper virkelig det går nå med ivf.

Hadde vært morro å følge hverandre :)

Skrevet

Skal ha andre fersk forsøk i slutten av september. Artig å høre at noen har fått det til for dette er slitsomme greier. Spes når man mislykkes. Har heldigvis ei "naturlig" jente på 11 fra før men det blir tøft for han som ikke har noen hvis vi ikke får det til. Lykke til da dere.

Skrevet

Har en på 4 år etter 3 icsi, har holdt på med søskenforsøk i over 2 år - skal ha mitt 10 og første private i sept./okt. Er under adopsjonsgodkjenning men vi drøyer antagelig litt med adopsjonen av div. årsaker.

Skrevet

Vi skal i gang med kort regime i mnd.skiftet aug - sep. er kjempe spent:) Dette er første gangen våres:)

Skrevet

Hei!

Så heldig dere er som allerede har fått et lite vidunder;-)

Skal ha 2.ferskforsøk i beg av sept, spennende!!!

Lykke til videre i prosessen;-) Måtte dette bli vår lykke-høst!!!

Det er et innlegg for de i september-10.

Skrevet

Hei! Vi skal ha fryseforsøk i neste måned:) Har endelig fått gubben på trua! Vi har 2 barn fra før, en gutt som kom på naturlig måte i 2003, så han er da 7 år. Så fikk vi ei jente i 2007 som ble til ved hjelp av nedfrosset sæd fra mannen min og påfølgende ICSI-behandling. Full klaff på første forsøk! Har 3 embryo på frys og krysser fingrene for at de skal klare seg ved opptining. Forhåpentlig er vi 3-barnsforeldre innen neste sommer:) Gøy at vi er flere i samme båt!

Skrevet

Så koselig med så mange i ilden rundt samme tid :)

Her skal vi begynne med kort regime i månedsskiftet august/september, kommer veldig an på tante rød, da hun har vinglet veldig siste månedene :)

Dette blir vårt første forsøk, og det blir ICSI da min kjære steriliserte seg i sitt forrige ekteskap :)

Håper at det blir maaaange positive graviditeststester i august/september :)

Skrevet

Akkurat hatt et mislykka frysforsøk, har to egg til på frys (som vil bli tint opp sammen, på samme strå). Bli i månedsskiftet for oss. Blir det ikke denne gangen heller, har vi ett ferskforsøk igjen.. så får vi se. Satser på at vi ikke trenger flere runder (på leeenge). :-)

Skrevet

hei hei sann jenter

Vi prøvde i 4 år før vi til slutt tok turen innom Riksen. Her fikk vi ISCI og vi klarte det på første forsøk. Har en nydelig gutt på 16 mnd. Gruer meg litt jeg også til å starte på nytt, men jeg vet hva utfallet kan bli. Og da går jeg gladelig igjennom dette igjen. Så vi starter med nesepray 18 august og har time i uke 38. Håper det det beste denne gangen også.

Skrevet

Hei.

Er godt i gang med nedregulering nå, skal begynne på sprøyter 4 august.

Det er vårt tredje og siste søskenforsøk. Har da 4 fersk forsøk bak meg, har aldri fått egg på frys.

Fikk tvillinger på 1 forsøk, og har derfor tatt disse 3 forsøkene privat.

Ønsker alle lykke til!

Skrevet

HEI!

Melder meg på denne tråden jeg :.) Har en nydelig sønn fra første forsøk og skal straks igjen med fryseforsøk. Er utroooolig spent!!!

Håper på å kunne følge gjengen her inne :-)

Skrevet

Hei hei.

I dag hadde jeg ul på Ullevål.

Begynner på sprøyte på onsdag :)

Blir nok uttak den 15 aug. ca :)

Er så glad, og har virkelig troen faktisk.

De er veldig koselige der, å alt gikk fort og greit.

Lykke til alle dere andre også :)

Skrevet

heisann:-)

er godt i gang med mitt andre forsøk denne gang hos hausken.

skal på ultralyd nå den 5.august,så håper det er bra og at jeg kan hente ut egg påfølgende mandag.

noen andre som er hos hausken her?

lykke til alle sammen:-)

s.b

Skrevet

Vi er i gang hos Hausken :)

Blir sikkert uttak onsdag neste uke, altså den 11. august :)

Så spennende at halvparten hadde vært nok...! :D

Skrevet

hei:-)da har du uttak den dagen jeg foråpentligvis har insett:-)

ja det er veldig spennende og vanskelig med denne ventingen.

lykke til med forsøket:-)

Skrevet

Åhh så spennende dager for dere!!

Holder også til hos Hausken. Akkurat vært å kjøpt inn all medisinen, så nå er eg bare sååååå klar!! Spray-start 7 sept;-)

Krysser fingrene for oss alle!!

Skrevet

Veldig heldige dere som allerede har fått et vidunder :-) Jeg begynner med gonal-f i morgen. Godt å komme et steg videre i prosessen. Har hatt en del bivirkninger av sprayen. Fint å høre om andres tidligere erfaringer, og erfaringer underveis nå. Takk til dere alle! :-) Spennende tider for oss...mye tankevirksomhet..

Skrevet

hei aep:-)

ja den sprayen får oss virkelig inn i en falsk overgangsalder..men etter at du har gått på sprøyter noen få dager avtar bivirkningene fra sprayen.

jeg håper jeg er ferdig med all medisin på torsdag etter ultralyd.og håper det har gått bra med folikklene:-)

denne gangen bruker jeg mer sprøyter enn før...tre for dagen menopur som jeg må blande selv og klexane og gonal-f så det blir mye sprøyter om dagen.

ja det er sant at det er en del tankevirksomhet,er ikke lett psykisk og gå igjennom et forsøk.

s.b

Skrevet

Ja, veldig uvant dette med sprøytene!

Var litt småsvett i hendene når første stikk med Puregon skulle skje :)

Men alt man vender seg til, sier nå bare jeg :D

Her går det i Puregon, klexane, albyl-e og på torsdag begynner jeg på Orgalutran :)

Så spennende at du kanskje skal ha innsett den dagen vi skal ha uttak, sabria isabella :)

Måtte vi lykkes alle sammen :D

Skrevet

ja håper det beste for alle...holder nesten ikke ut i bare spenning nå..det blir jo aldri torsdag føler jeg hehe og ikke minst den dagen det skal skje:-)hormoner og forventninger i full krasj her;-)

Skrevet

Hei igjen

Gleder meg veldig til at bivirkningene avtar ja! Men tror jeg også kommer til å være litt shaky første gang jeg setter en sprøyte på meg selv!! Men man vender seg til det meste; og gjør alt man kan for en liten spire :-) Enig at det ikke er lett psykisk å gå gjennom et forsøk. Masse håp, men også så veldig redd for nye skuffelser.. Men no: masse go'tanker for alle sin prosess!! Lykke til på torsdag s.b!!

Skrevet

tusen takk:-)..men det går fort og bli vant til de sprøytene.man merker ikke de går inn,de er så tynne og liten.:-)

Skrevet

Hei jenter

Jeg holder vanligvis til på tråden som kalles Jippi endelig i gang.Vi er flere der som er like langt i løypa som dere her =)

Sabria Isabella hvis jeg forstod deg riktig så har vi muligens eggutak på samme dag =)

Jeg regner med uttak på mandag den 9 august,får endelig beskjed på fredag.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

hei i utlandet:-)

ja hvis alt går fint på ultralyd i morgen så får jeg nok beskjed og komme til uttak på mandag 9 august.

hvor holder du til da?er veldig spent nå på i morgen ja...:-)

s.b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...