Kaimana*prøvernr2* Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg må bare spørre,skjønner at de som spår her inne har masse å gjøre,men er det sånn at man må ha litt "flaks" for å bli spådd her inne,sånn at man burde være på når de er på eller leger en debatt? (jeg spørr bare fordi jeg lurer,og fordi jeg har veldig lyst til å bli spådd,kanskje jeg bare må henge mer her inne )
zassy☆ Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Hei Jeg spår ikke akkurat i kveld. Men når jeg er her inne tar jeg gjerne noen stykker i slengen og da ser jeg ofte nederst på siden og tar dem først ettersom de har spurt først av de på første side, jeg orker ikke lete langt bak i sidene ettersom det er så utrolig mange, så folk må nesten bare dytte på trådene sine så de iallefall ligger på første side. Tar også de som spør etter meg ved navn. I blant ser jeg på noen uten at jeg får opp noe også, og da skriver jeg ikke alltid noe heller ettersom det kan hende at noen av de andre spådamene får opp noe. Da lar jeg heller tråden stå uten svar slik at de andre også ser at den ikke er svart på Sånn gjør jeg det men vet ikke hva de andre gjør
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2010 Kjempe kjekt å vite tusen takk for ærlig og godt svar.... pst:og hvis du ser noe på meg,så er det lov å skriv ene dag... god kveld
zassy☆ Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 lag en egen tråd og skrive navnet mitt i tittelen og hva du lurer på så skal jeg se om jeg får tid i morgen eller tirsdag
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2010 det er jo kjempe greit og vite...ønsker deg og dine en kjempe fin kveld også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå