Gå til innhold

Lite liv.....:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini i magen har siden uke 16 vært veldig aktiv,sparker masse hver dag...I dag har jeg nesten ikke kjent noe rørelse i magen i heletatt. Er dette vanlig?? Noen som har opplevd det samme og alt var bare bra??er 28+5....Blir litt bekymret kjenner jeg...

Jeg har prøvd med både brus,isbiter,dytting på magen uten noe resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en liten i magen som har vært veldig aktiv siden uke 16, og har hatt noen dager hvor det er veeldig lite liv, og jeg blir ganske bekymret... Det har alltid gått bra derimot :)

Men, etter dette http://www.barnimagen.com/forum/thread/142115925 innlegget så tror jeg ikke jeg tør annet enn å ringe føden dersom jeg kjenner lite med liv en dag!

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Lykke til!

Skrevet

samme var det for meg om fredag, lille gutt hadde holdt seg så og si i ro hele dagen, og dette er en super aktiv liten gutt ellers... ble redd selv og ringte føden jeg, bare for og høre... og de ba meg komme ned for sjekk.. alt var bra med den lille takk og lov:) og jeg fikk sove godt den natta, glad jeg ringte ned om ikke hadde jeg ikke fått ro i kroppen i det hele tatt.

Det er bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite, for jeg tenker hva om det er noe... og de er jo på føden på jobb for oss gravide:)

var forresten i uke 34+5 på fredag.

Skrevet

Tusen takk for svar,godt å høre at det ikke er bare jeg som bekymrer meg når det er slik...Godt å høre at det ikke har vært noe galt hos deg hvertfall!!:)

Håper det tar seg opp igjen,hvis ikke tror jeg at jeg tar kontakt med føden i morgen...Som du sier er det jo bedre å ta kontakt en gang for mye...

Skrevet

mest sannsynlig er alt bra, men jeg ville nå tatt en telefon til føden. Det er absolutt bedre med en gang for mye enn en gang for lite. Ring heller i dag enn å vente til i morgen :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg opplevde det samme da jeg var rundt 27-28 uker på vei.

Hadde kjent masse liv daglig siden uke 16, men så kom det plutselig 4 dager nærmest uten liv, bare et par merkbare spark i løpet av hver dag, men så tok det seg opp igjen og ble like aktiv som vanlig :) Vet ikke hva det kom av men

Skrevet

Har du prøvd trikset med å spise isbiter og drikke et stort glass med sukkerholdig saft? Det virker hos meg som regel, men jeg opplevde lite liv her om dagen og ringte tilslutt føden. Siden jeg hadde prøvd disse tinga ville de at jeg skulle komme inn. Alt var heldigvis bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...