lamamma Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 noen med erfaring om hvor man får tak på løpesykkel som er god og rimelig til 2åring??
samuraibeibi Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Sparkesykkel? Jeg kjøper en sånn i morra http://www.xxl.no/sykkel/sykler/sparkesykkel/micro-mini-blue-sparkesykkel-1037815 vet den er god og bedre å bruke enn de med to hjul bak.
Zabbi Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 løpesykkel er en sykkel i tre eller aluminium, som ser ut som en vanlig sykkel uten pedaler og drivverk :-) sparkesylkkel står man jo på å sparker sin vei...
Zabbi Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 desverre går ikke god og rimelig helt sammen når det gjeller løpesykkler. noen er billige men veier mye, litt for mye for en liten pjokk. Men se på sprell.no eller gå på riktige leker i oslo, de koster litt, men er litt lettere at håntere
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 De har en løpesykkel på biltema, sikker helt grei kvalitet til en helt grei pris
Puddingmama Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Er billigere på Toys R Us. Vi kjøpte en Kettler der til 399. Den er kanskje bittelitt tyngre enn den de har på Sprell, men 2åringen vår mestrer den fint. Den har 10 " hjul og passer dermed godt til en på 2. Den på Biltema er litt større så da spørs det om den blir litt for stor. Dersom de ikke når ned med beina skikkelig når de sitter på setet blir det litt skummelt og vanskelig å lære.
BlåBlå Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Vi har kjøpt en kjempefin i tre fra Lilleprinsen.no Barnas lilleverden har også.
Sommerfugl78 Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Kjøpte på Biltema til 499,- Gutten min som snart blir 3 år har bare fått prøvd den et par ganger, men den virker veldig bra! Han har føttene godt ned i bakken med bøy i knærne når han sitter på den med setet på det laveste (han er dog en lang gutt.. Sykkelen har også håndbrems (bra for meg når jeg går bak og holder han i nedoverbakke).
annie-77 Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 Hm, Dumt spm. herfra kanskje, men hva skal man med med en løpesykkel? De klarer jo trehjulsykler, eller i hvertfall gjorde mi tulle det før hun fyllte 2 år, før det har de det jo topp med bare og løpe. Bare for moro dette eller er den noen fordeler jeg ikke har fått med meg??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 Det er ikke alle som mestrer syklingen før de er 2. Jenta mi er 2 år og 4 mnd og bruker bare trehjulsykkelen til å gå med. Da blir pedalene i veien og jeg er redd for at hun skal skade seg. Har ikke kjøpt løpesykkel til henne , men vurderer det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 har god erfaring med PUKY sine; de er veldig stødige og sikre og kan gå i arv eller selges videre. kjøpte vår på nett, www.ebarn.no
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 Det er en soleklar kjempefordel med løpesykkel i forhold til både trehjulsykkel og tohjulsykkel med støttehjul og det er at barna faktisk utvikler balanse!! Min fikk løpesykkel, brukte den ukentlig i et par måneder og satte seg deretter på tohjulsykkelen sin og syklet uten støttehjul, 3 år gammel. Trengte overhode ikke øvelse eller støtte, bare syklet avgårde. Før det hadde hun syklet med støttehjul på tohjulsykkelen og hadde dårlig balanse på den. Vi prøvde uten støttehjul, men det var helt håpløst, null kontroll. Etter et par måneder på løpesykkelen syklet hun uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå