noepågang FØDT Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Med mine 9 dager på overtid og mye nedpress HÅPER jeg virkelig på at fullmåneden er på mi sia (og deres) i natt eller mandagskvelden. Er så vanvittig utolmodig nå, men d hjelper å ha trua på fullmåneden Lykke til aille damer, spesielt dere som har passert termin Nå må det være vår tur å hilse på babyene våres!!!!
bella1980 Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Har termin 29.juli jeg da... men jeg var håpefull på å få noe i gang allerede ved forrige fullmåne Nå setter jeg min lit til natta og morgendagen. Føler også ganske voldsomt nedpress i dag og en del murring og kynnere. Håpe, håpe, håpe!!! Føler virkelig med deg som er så mange dager på overtid. Vi får bare krysse fingrene og ule mot månen
Juli.mamma til 4. Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Jeg vil gjerne være med på den ja.. Fullmånen hjelper oss hehe
venter på den lille :) Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 jeg vil ogsåååÅ! (((((((( en uke på overtid nå... jeg klarer ikke mere!
Lirgen Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 her er termin i morgen, så er lov og håpe noe skjer inatt eller i løpet av morgendagen!! men virker som hun trives veldig godt i magen og har ikke gitt noen tegn enda...
fiskelisken Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Hadde termin 20.juli så jeg stoler blindt på fullmånene nå! Har ei venninne som hadde termin 28.juli og hun fikk baby igår...dårlig gjort Krysser fingrer og tær for oss alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå