Gjest Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Sniker meg inn her for et spørsmål til dere som sikkert har alt klart til den lille snart Noen som har kjøpt gulliver stellebord fra Ikea? Passer det med en vanlig stellepute/stellematte i den, som man kjøper andre steder enn på Ikea? Synes utvalget av stellepute/stellematte å ha på stellebordet var ganske dårlig på Ikea (på nett iallfall), men mye fint andre steder.
bella1980 Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Vet ikke så mye om akkurat det stellebordet jeg, selv har jeg en stellekommode fra ikea som er 8 år gammel nå. Men når det gjelder stellematten, så må jeg si at den løsningen som ikea har med oppblåsbare sider og toppkant synes jeg er helt genial å bruke. Brukte den til forrige barn og har kjøpt en ny nå. Ikke er de så dyre heller
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 har akkurat kjøpt og montért opp dette stellebordet, og vår babyDan stellematte passer supert oppi. Så det er bare å kjøre på Enig i at Ikea har lite utvalg.. Lykke til!
Gjest Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Og et spørsmål til- hva gjør dere som enten har gulliver stellebord fra Ikea, eller andre stellebord uten badekar- ift bading? Man må jo da ha badebalje, setter man den da oppi der stellematten vanligvis er, eller lar man den stå på gulvet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå