Gå til innhold

JAAAAAAAA, JEG ER ENDELIG GRAVID (IGJEN!)!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden satt jeg på hotellrommet kl halv syv om morgenen på toalettet og skalv, 35-års dagen til mannen min, streken var svak, men den var der, ikke i tvil!!! YES, endelig etter tre somre på rad, så sitter den (igjen) og NÅ håper jeg virkelig at den SITTER HELT UT!!!!

Er gravid for syvende gang, men bare ett fullført svangerskap, så nå håper jeg at spiren sitter!!!!

Måtte bare fortelle til dere andre slitere! Er kjempeglad, litt i sjokk enda da det ikke har gått helt opp for meg, og litt redd samtidig!!

Min historie i korthet:

Hadde to aborter før jeg fikk datteren min i feb -06. Første fullførte svangerskap!! Etter å ha prøvd å overtale mannen i ca 2 år på å prøve å få nr 2, var han endelig klar og vi kastet prevensjonen våren -08!! Ble gravid i des -08 med tvillinger(!!!) men mistet begge to i mars -09 (tilfeldig oppdaget på UL i uke 12). Ble gravid igjen med en gang i slutten av mars -09 og på tidlig UL i uke 10 var det heller ikke påvist noe liv, enda en MA, men denne gang i uke 10. Dette var den 30.mai -09. Så ble jeg jammen meg gravid igjen i august -09 men hadde en tidlig SA i uke 5. Deretter har vi prøvd intenst hver eneste måned. Gått på flere pergokurer, både doble og triple uten resultat. Har ikke gått på noe form for hjelpemidler siden påsken -10, orket rett og slett ikke flere hormonkurer. Siste måned bestemte vi oss bare for å kose oss denne sommeren, nyte hverandre og ta opp igjen prøvingen til høsten... Og nå testet jeg jammen meg positivt for 2 dager siden på syklusdag 28!!!

Planen var at vi egentlig skulle gå videre med utredning til høsten, muligens IVF, jeg hadde tatt alle blodprøver og mannen skulle levere prøve på riksen nå i løpet av sommeren - nå slipper vi det!!! Så deilig :)

Så til dere andre slitere - (selv om jeg har vært lite her de siste månedene) jeg ville bare gi dere ett lite håp, en dag går kanskje drømmen i oppfyllelse!! Ikke gi opp og stå på :)

Lykke, lykke til jenter :)

Stoooooooor klem fra en sliter til en annen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuleerer så mye!!!! :) Håper spiren sitter og vokser seg stor og sterk :)

Skrevet

Hei Snuppis! Gratulerer så mye!! Hvor langt er du på vei?? Kanskje vi kan slå følge :) Er 7+2 idag. Klem til deg og kos deg :)

Skrevet

Kopierer samme innlegg som på Bli gravid, orker egentlig ikke skrive så mye nå for føler meg ganske tom akkurat nå, men den lille spiren ville ikke bli i magen min og forlot meg i går :(

Det sa ett "knepp" og så kom alt blodet, koagler og det som var... Blør nesten ingenting nå, virket som om alt kom ut i går!!

Vi er så lei oss, både mannen og jeg - men vi har bestemt oss for å prøve igjen, han sier det er opp til meg hva jeg ønsker å utsette meg for siden det er jeg som kjenner det på kroppen!

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen;

Jeg har fortsatt ett håp, ett håp om å ikke gi opp, uansett hvor svart alt virker. Håp er å le selv om man helst bare vil gråte. Håp er å tro på en lysere hverdag, selv når alt er bare tungt. Håp er å vite at det er lysere der framme, bare man fortsetter litt til, for det har jeg tenkt - å ikke gi opp!!! En dag sitter jeg forhåpentligvis med en nydelig liten baby i armene mine og lillesnuppis har fått en liten bror eller søster!!

Jeg kommer sterkere tilbake om noen dager, nå trenger mannen min og jeg litt tid for oss selv...

Uansett, tusen, tusen takk for alle gratulasjoner og lykkønskninger, jeg tar de med meg i mitt hjerte og må bare prøve å tenke at det var en grunn for at det ikke gikk denne gangen heller, men èn dag.... da håper jeg :)

Stoooooor varm tårevåt klem fra en som er sønderknust akkurat nå etter 2 MA og 2SA på halvannet år, men reiser seg igjen om en liten stund...

Klems

Skrevet

NEI NEI NEI..... nå ble jeg skikkelig lei meg. Jeg hadde krysset fingre og tær for at dette skulle gå bra!!! Føler så utrolig med deg. Selv mistet vi for 14 dager siden, var riktignok bare 5+2 men det er jo så mye vi rekker å planlegge på den tiden. Vi mistet også i februar 09 ( testet også svak positivt i april 10,men da kom mensen etter 2 dager) Vi har prøvd siden okt 08. Vi har også ei prinsesse som ble 3 år i mars. Vi skulle egentlig begynne med prøverør nå i uke 34 men nå må jeg vente på neste mens før jeg får ny time. Men godt å vite at vi skal få litt hjelp.

Sender deg masse, masse varme klemmer. Stå på, det blir vår tur snart!!!!

Skrevet

Nei uff kjære deg.......dette var trist å høre.

Føler med deg og alt det beste på veien.

KLem

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, nei, nei. Jeg skulle skrive ett stort jippi, men leste hele lenken.

Ble så glad da jeg så nicket ditt og overskriften...

Stor klem fra meg - som desverre vet litt om dette med disse jævla SA/MAene.

PS. Jeg går på Predisolon nå og forsøker... Spennende å se om det evt. fungerer!

• 2 uker senere...
Skrevet

Herreguuuuuuuuuud - er det muuuuuuuulig????

Jeg er gravid igjen!!!!!! Og denne gangen har jeg bestemt at dette SKAL gå bra!!!!!! Testet positivt på CD 24, med vanlig CB og testet igjen med CB-digital i dag, der lyste det mot meg: GRAVID 1-2, hurraaaaaa!!!!

Ny termin: 050511 :)))))

Skal levere urinprøve hos gyn i morgen!!!

Måtte jo bare inn og oppdatere litt da :)

Klem fra en som er suuuuuuperglad

Skrevet

Hallo!! Dette er jo fantastisk!! Da kan jeg rope hurra for deg igjen! Krysser fingre og bein og venter på positive oppdateringer!

Klem

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjenner nicket ditt igjen fra 2008-09. Ble gravide nesten samtidige og mistet nesten samtidig:-(

Håper det går bra. Krysser fingrene for deg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle slitere :)

Da har jeg kommet til uke 11+1 og var på UL i går og fikk se en liten mini-baby som sprellet med armer og bein, vinket litt med den ene hånda og tok en liten salto for meg, hehe :)

Det var ett såååååå vakkert syn, og jeg fikk med meg ett bilde hjem. Terminen er fortsatt 050511, juhuuuuu - endelig ser det ut til at det går bra denne gangen!!!

Entrer 2 tri om bare noen dager, herlig :)

Stå på jenter, en vakker dag så sitter`n!!!

Stoooooor klem fra

Skrevet

GRATULERER!!! Det er en ubeskrivelig god følelse det der! :-) Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...