Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en pakke pergotime til salgs?? Trenger bare en pakke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok mange som mangler Pergotime. Det er bare å smøre seg med tålmodighet. De skal komme i uke 31...

Skrevet

Uke 31?? Jeg håper det stemmer.. Det er jo neste uke :)

Skrevet

Bor dere i Oslo, jenter?

Vitus Apotek på Bogerud har pergo! Ringte rundt 50 apotek på lørdag. Det finnes i Møre&Romsdal (de kunne sende) og altså på Bogerud.

Løp og kjøp!

www.vitus.no

;)

Skrevet

Yesssss!!!!! Tusen hjertelig takk!!!!!!!!

Skrevet

lurer mest på hvor i møre og romsdal de sier de kan sende?

med tanke på at jeg faktisk bor her,og de ikke kan sende innad i fylke engang siden det er sann etterspørsel etter pergo. Jeg må selv ringe rundt å finne ut hvor det er igjen pergo,pluss kjøre for å få tatt ut resepten.

Så er veldig intressert i å vite hvor du vet det er pergo!! :)

Skrevet

Jeg fant! Fikk siste pakke.. Må bare reise 19 mil,men det er verdt det ;)

Skrevet

Man må vel ha en resept på pergotime må man ikke ?

Skrevet

Har du fått tak i en pakke?

Skrevet

Nå er det uke 32, enda en uke å vente desverre

Skrevet

håper de kommer neste uke da!!!! Hva er det som tar så lang tid....? Noen som vet??

Skrevet

Det er leveringsproblemer til grosisstene. De som produsere Pergotime klarer ikke levere det, er ikke helt sikker på om de mangler noe stoffer eller hva. Men Vitusapotek og Ditt apotek som har NMD som grosisst kan bestille samme medisin fra utlandet. Så dra å hør på apoteket :) Håper det ordner seg for dere, jeg kjøpte da jeg var i Sverige 4 pakker men så viste det seg at jeg var blitt gravid etter 2 kur, men SA for 1 uke siden :(

Skrevet

huff da.. håper en ny spire sitter snart!!

jeg som nettopp var i Sverige. Men trodde ikke jeg kunne hente ut resepter der... dumme meg!!

Skrevet

Ja håper det sitter en ny spire snart å at det går bedre :)

Kjedelig at du ikke viste det. Men er ikke slik som i norge at du har så å så mange ganger igjen, men det blir siste gang den gangen du henter, men kan ta ut alt som er igjen da :)

Du får ta turen tilbake til Sverige ;) (men såfall så ring å hør så det ikke blir en bomtur der også da)

Skrevet

jaja, jeg må gjennom en runde med provera først uansett... og resepten min ligger på et vitusapotek og bare venter på pergotime ;) Kunne jeg bare fått garanti for at de faktisk kommer neste uke... *sukk*

Skrevet

Ja hadde det vært så enkelt. Jobber selv på apotek, kan følge litt med når de kommer til NMD (vitus og ditt apotek) om du vil?

Skrevet

Kan man kjøpe det i sverige?

Med den norske resepten sin da eller?

Skrevet

Det hadde vært kjempe fint!!! Hørte det er uke 33 de kanskje komme rnå... kan man bruke norsk resept i england også? tror du de har der?

Skrevet

Ja nå har de sagt uke 33. irriterendes. Er usikker på om man kan bruke resepten i engeland, men kan høre på jobb i morgen. å vet ikke om de har der, men kan også sjekke det :) så da får du svar i morgen ;)

Skrevet

Ja man kan bruke den norske resepten sin i sverige. men som jeg har nevnt tidligere så må du bruke hele resepten. eller om du bare henter 2 esker og det er flere esker igjen så kan du ikke bruke den igjen slik du kan i norge.

Vet ikke om de har det på lager de heller lenger, så ikke dra dit uten å ringe om det er derfor du skal dit ;)

Skrevet

Har du fått meldingen jeg sendte ang respet å medisin i england? veit ikke helt om det funket skjønner du ;)

• 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...