megoglille Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Hei, Jeg har en svært bedagelig liten søtnos på straks 3 måneder, god og rund og stort sett veldig blid og fornøyd. Problemet er bare at han ikke holder hodet selv enda. Legger han på magen flere ganger om dagen, men da bare ligger han å sutter på hendene eller på kluten han ligger på, virker ikke som om han er interessert i å løfte på hodet i det hele tatt. (Prøver å sitte forran og lokke med stemmen min og leker, men neida..) Bør jeg være bekymret?Er det flere som har babyer som er litt sene med dette? (Skal på kontroll om halvannen uke, så skal spørre helsesøster da, men ville nå bare høre her først.) :-)
Lillemor&Gutta Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Tror ikke det er noe å bli bekyremt for. På 2 mnd barselgruppe var det flere babyer som ikke løftet hode. Det kommer nok av seg selv etterhvert. Jeg feks fikk mye hest for at min gutt nektet å ligge på mage. Han var kjempe sterk i nakken mn nektet helt magen så han fikk jo aldri trent som han skulle. Ca 1 uke før han ble 6 mnd rullet han seg over på magen å der har han ligget siden. Er ikke snakk om å ligge på rygg lengre. Selv ikke når han sover . Du har nok som du selv sier, en liten latsabb . Men legg han ofte på mage gjerne med noen leke etc foran så kansje det ettehvert vekker nysgjerrigheta hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå