Oslojenta79 Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Skjønner ik hvordan jeg skal få snudd dette.Har prøvd å snu rytmen så han legger seg til "riktig" tid.Dvs rundt 1830-19. Før så la han seg ikke før ca 20. Men uansett hva jeg prøver,(ikke sove lur nr 2, ik sove for lenge lur nr 2 osv) Han sovner fint 1830,men våkner da ca en time etterpå og sovner ikke igjen. Er det en fase....håper det..slitsomt å aldri ha noen kveld. Har byttet på å sitte oppe hos han,men blir da sittende flere timer. Han er rett slett ikke trøtt lengre..
det er berre mordi Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Kanskje dere ikke skal sitte oppe hos han? Jeg var også plaget med at hun våknet etter en time, og var så dum at jeg tok henne ut på stua for jeg ikke orket å sitte inne på soverommet i 3 timer. Hs sa at jeg skulle bare legge henne i senga til vanlig tid, og vise tydelig at når det var natt, så var det natt. Gikk inn og gav henne smukken med gjevne mellomrom, gav henne vann og drikke i tilfelle hun var tørst, trøstet og sa "natta" men gikk ut av rommet igjen ganske fort. Etter to dager gadd hun ikke våkne mer, for hun visste det ikke ble underholdning på kveldstid mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå