Gå til innhold

Da kommer jeg inn igjen hit:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet mens jeg var i syden forrige uke:( var spotting som ble mer og mer og tilslutt så kom det klumper og blod, var ca 6 uker etter mens termin... opplevde en ma i januar så nå er jeg redd for at det er noe galt med meg! Trøster meg med at vi har blitt gravide fort begge gangene, så får vel bare prøve igjen og krysse fingrene.. Gruer meg til jeg skal på ul i morgen, fikk time for ringte ang spottinga i syden 2 dager før jeg mista, men sikkert greit å få bekreftet at alt er ute og ser normalt ut, fortsatt øm i livmora 5 dager etter jeg begynte å blø, er det normalt?! Føler meg så tom nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist å høyre :(

Du får ha "lykke til" på ul i morga.. Har dessverre ikkje peiling på om det er normalt eller ikkje.. Kan berre forestille meg kor vondt det må vere å miste når ein gledar seg sånn over at det er ein spire der :-(

*trøsteklem*

Skrevet

Uff, så leit!

Forstår godt at du føler deg tom. Det er grusomt å opopleve å miste, og du har jo vært veldig uheldig også da, som har opplevd det to ganger! Lykke til på ultralyden! Ønsker deg alt godt videre.

Skrevet

Ønsker deg også lykke til på UL:) Håper egentlig du komme rut derfra med et smil om munnen, og har fått positive tilbakemeldinger:)

Skrevet

Føler virkelig med deg! Det er helt forferdelig å miste! Min mor sier at alle gode ting er tre, så får håpe det i ditt tilfelle også, at tredje gang så sitter det! Du får ha lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...