Gå til innhold

Når introduserer dere leker for barnet? F.eks. leketeppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en haug med leker i en eske, fra førstemann. Og baby leketeppe. Men jeg husker ikke når jeg introduserte lekene for han, hvor gammel han var da det ble interessant. Gleder meg til jeg kan legge han på gulvet med noen leker.

Hvor gamle var dere andres babyer da sånt ble gøy for de?

Skrevet

Min på straks 3 mndr er veldig interessert i leker, det begynte vel da han var rundt 2 mndr og interessen har økt gradvis. Han trives godt under babygymen nå. Hvor gammel er din da?

Skrevet

Jeg hadde det fremme fra hun var nyfødt og lot henne gradvis ligge der mer etter hvert. Allerede da hun var 1 mnd kunne hun ligge der og være "underholdt" mens jeg f.eks spise frokost:-)

Skrevet

Min er 5 uker gammel, men det eneste jeg har tatt fram foreløpig er vippestolen. Der henger det noen leker som han virker interessert i. Men nå kommer jeg nok til å ta frem leketeppet også, skal prøve å legge han på det mens jeg kan gjøre andre ting av og til :-) Har tenkt at det er for tidlig, men det er vel veldig varierende.

Skrevet

Begynte å legge ham litt under babygym da han var ca 1 mnd, men det tok vel 2-3 uker før han begynte å bry seg om det som hang der. Nå er han 10 uker og kan ligge der en halvtimes tid om gangen. Kan ikke holde ordentlig i leker selv enda.

Skrevet

Vi la vesla på baby gym med en gang og det var intresant med de lydene vi har på baby gym`n..

Nå er a straks 4uker gammel og begynner og fokusere på ting som rører på seg..

Skrevet

Vi la mini under babygymen med en gang:) Så har interessen økt gradevis.. Nå er han 4 mnd snart og kan ligge under der i flere timer av gangen:)

Leker litt,sover en dupp på 30 min max, leker litt igjen og holder på å leke før han begynner å kjede seg og vil opp:)

Skrevet

Ok, men dere som da bruker baby gym, har dere noe underlag under den eller ligger den rett på gulvet? Jeg synes det ser så hardt ut å ligge på den, den er jo ikke noe tykk og god. Blir nesten som å ligge rett på gulvet.

Skrevet

Mini har ikke babygym med teppe under, så her ligger han på et sånt pusepledd:) Bretter det i to,funker fint det:)

Tenkte etterhvert å kjøpe sånn treningsmatte han kan ligge på... Det er lettere å få fotfeste og lettere for dem å reise seg/krabbe osv..

Skrevet

Hun har ligget på treningsmatte og leketeppe med babygymmen over seg. Hun er snart tre mnd å har lekt veldig med babygymmen til nå. Ligger andre leker rundt henne, men de er ikke så lette å få tak i ennå. Ligger å smiler og prater til et speil og en ball med ansikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...