ST02-10 Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 15 dager igjen til termin men er så sprekkeferdig og klar til å føde nå at jeg snart går på veggene! Til og med jordmor ser dette og prøver å gi meg tips til å få igang fødselen Idag har jeg så smerter og verk i underlivet at jeg knapt klarer å sitte, så nå har jeg lagt meg i stabilt sideleie i sengen og synes fryktelig synd i meg selv nei takke seg til en dag til med smerter i bekken, verk i føtter pga hevelser og nå denne smerten nedentil. Jeg ber derfor alle som kan om å sende meg fødestøv, enten i bøttesvis eller ett par korn Så skal jeg nå avslutte sutre og synes synd på meg selv innlegget og be en stille bønn om at hun vil ut idag!
Nicoline3 Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Hmmmmm, er nok litt gjerrig på fødestøvet mitt om dagen. Har termin selv i morgen,men med to fødsler på overtid bak meg, tror jeg nok jeg må spare på det lille jeg har (du kan få noen få korn ;-) Føler med deg på alle måter da jeg også sliter med bekken,vondt mellom beina,tett nese, halsbrann og konstant tissing hele natta! Er sliten og leeeeeeengter etter å få lillegutt ut så jeg kan få igjen kroppen! Krysser fingrene for at vi kommer i fødsel NÅ!!!!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 signerer her !!! trenger fødestøv... 4 dager igjen til termin.... leeeeeeeei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå