Gå til innhold

Uten symptomer omtrent?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med termin i slutten av mars som ikke har noe særlig med symptomer? Jeg blir bekymret og frykter at noe ikke er som det skal. Eneste jeg har som symptomer er at jeg blir fortere sliten, og at jeg må tisse mye oftere. I tillegg til den del murringer i magen. Er dette normalt?

Blir veldig glad for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symtomene mine begynnte å komme i uke 7. Men de symtomene du har er nok synest jeg ;) Jeg har alle 3 + kvalmen, så kan du unnslippe sistnevnte så burde du prise deg lykkelig :)

Skrevet

Høres veldig normalt ut ja, men jeg skjønner godt at du blir stresset. Er nesten sånn at man ønsker å være kvalm, for da føler man seg tryggere på at det faktisk er noe der :)

Skrevet

Jeg har ogå termin i slutten av Mars og tenkt akkurat som deg..., men er vel bare at vi ikke er så langt på vei:) kommer vel om en uke eller to:)

Håper jeg bare ikke blir sååååå sliten som sist:)

Skrevet

Hei, har samme symtome som deg men har kvalme og brekninger og også. Jeg fikk dette allerede i uke 5++. Alt er sikkert fint med deg, heldig som slipper kvalme og brekninger!!!!

Er gravid for første gang så jeg er ikke sikker på noen ting. Dersom du er engstelig så ring legen og fortell det. Du får sikkert en tidlig ul da. Jeg er ca 7+2 idag og har vært på 3 ul allerede fordi jeg har vært litt bekymret...

Alt går sikkert fint, og håper spira vokser seg stor og sterk :)

Skrevet

Takk for svar!

Jeg skal på ul allerede imorgen, da er jeg 5+0 :-)

Tror du/dere det er mulig å kunne se noe da? Selvsagt ikke noe hjerte som banker enda, men den lille spira ? :-)

Skrevet

Ja, det er jeg ganske sikker på. De vil kunne se om du er gravid "på riktig sted" og ikke på eggleder eller utenfor livmoren. Hjerte er nok ikke på plass men eggposen vil sikkert vise seg i form av en svart dott :) jeg fikk ul da jeg var 5+ noen få dager og den viste seg med en gang :) Er dette første gang du er gravid? Alt dette er nytt for meg, gravid for første gang i mitt liv, etter j... mange års prøving + ivf og icsi forsøk. Hold meg oppdatert da! :)

Skrevet

Hei du=)

Jeg er 8+2 på vei og har ikke et eneste symptom! Ikke kvalm litt en gang, ikke trøtt (var det litt i begynnelsen, men ga seg), ikke murringer, ikke sur og hormonell. Ikke noen ting. Tok hcg blodprøver for 1,5 uke siden fordi jeg følte meg så lite gravid. Og mine hcg-nivå lå i øvre grense av normalen, altså jeg har plenty av hormonet i kroppen. Tydeligvis så gjør ikke min kropp så stort nummer av akkurat det. Så det går heeelt fint ann at alt er ok, at hcg-nivået er høyt men likevel ikke føle seg gravid.

Lykke til=)

Slapp av. Det liker spirene våre aller best=)

Skrevet

Hei HI...

Jeg har termin 24 mars og jeg har omtrent bare de symptomene du har... Litt ømme pupper og småkvalm innimellom.. Ellers er jeg bare trett trett trett og tisser hele dagen... Også litt murringer i magen

Skrevet

Lillehare: Idag har jeg vært på Ul og alt var i skjønneste orden så langt. Jeg så livmora med fostersekken inni, men selvfølgelig ikkenoe foster ettersom det er fortidlig. Skal tilbake om 14 dager, da er jeg 7+0 :-)

Håper at lille mirakel sitter. For dette er ett mirakel etter 2 1/2 års prøving og vi skulle egentlig igang med ivf nå i august :-)

Skrevet

så flott, da er det bekreftet, og bedre følelse får man vel ikke :) så får vi håpe at hver vår spire klorer seg fast :)

Ser ut til at vi er i nogen lunde lik båt... Vi har prøvd litt lenger og har vært igjennom 2 fersk forsøk og et fryseforsøk. Rene helvete på jord, vær glad du slapp det!!!!

Blir spennende med ny ul om to uker da!! Skal til legen neste uke for å ta blodprøver, urinprøver o.l Skal visst få et helsekort eller noe sånt. Har skrevet søknad om fødeplass idag, skal finjustere den litt og sende den i løpet av uken. Hvor i landet befinner du deg da?? jeg er i Oslo... Hejdå!!

Skrevet

Det var deilig å få det bekreftet. Men jeg er så redd for at det skal skje noe, livredd for å tørke meg etter jeg har vært på do tilfelle det har kommet blod! Men det blir kanskje likere etterhvert, når det synker litt mer at man faktisk er gravid :-)

Jeg befinner meg i nærheten av Hamar. Så ikke langt unna oss.

Ble du gravid med ivf?

Skrevet

Hei,

nei vi ble ikke gravide med ivf/ icsi. Hadde to forsøk + ett fryseforsøk, testet negativt alle gangene. Gikk til en annen lege og fikk alternativ behandling og svipp så satt den på naturlig måte :)

Hamar, da føder du vel i nærheten der tenker jeg. Håper på riksen jeg da....

Skrevet

Jeg har også foreløpig termin 24 mars:-)

Huff, jeg har ikke sluppet lett unna. Den siste uka har jeg vært veldig dårlig. Jeg er kvalm, kaster opp, mindre matlyst, dårlig almentilstand, infulensalignendefølelse i kroppen (uten feber), ofte hodepine, kramper i magen på natta og hyppig vannlating.

Misunner dere som slipper unna her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...