Gå til innhold

rosene, sanna, kimby:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil dere ta en titt på meg?? sanna og kimby dere har spådd at det vil klaffe for meg med en gang:) nå er det EL her.. ser dere fortsatt det samme?

jeg er født 040786

og rosene.. hva ser du på meg? hvilket kjønn evt? er så spent.. kan nesten ikke vente til jeg kan teste om jeg er gravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp igjen:)

Skrevet

Ser at du blir gravid før 6 mnd.. Jeg får opp barnefødsel,dåp bryllup,glede og lykke..

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Jeg får opp feiring ,glade mennesker osv, som kortet er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben.

Pass bare på at suksessen ikke går deg til hodet. God selvfølelse er sunt, arroganse er det ikke. Ikke glem at individueller prestasjoner ofte skyldes andres kjærlighet og støtte. Kortet sier også at du vil motta gode nyheter

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Lykke til videree.

Skrevet

tusen takk for svar:) så moro vi gifter oss 7august! også har jeg søkt ny jobb.. så dette skal bli spennende!!! tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...