Gjest Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Lurer på om jeg spotter.. er 3 dager over forventet mens og fikk svak positiv testresultater på 2 tester, hadde sex med typen idag og har brun utflod etterpå. Redd det er mensen som er på vei eller er det vanlig å spotte når man e gravid?
flypapir Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Dt er valig å spotte når man er gravid, spesielt etter sex. Slimhinnene er skjøre og man har mer blod i omgang... Øker det i mengde og du i tillegg får smerter kan det være fare på ferde, men inntil da gjør du lurt i å senke skuldrene og nyte dagen
Gjest Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Ok, gult/brunt utflod, blir også ganske "våt" under samleie.. uff sorry detaljene..
flypapir Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Kan jo høres ut som noe gammelt blod som kom ut i utblandede former?
Gjest Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Krysser fingrene for det..! Fikk det akkurat nå under samleie/ etter sex..
Student89 Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Hei .. Smug titter inn fra 2. trimester.. jeg spottet brun/kobberrødt i 2-3 dager etter forventet mens.. Og er nå 21 uker på veg, med en frisk liten gutt Fikk høre fra flere leger at dette var helt normalt. kan være festningsblødningen som kommer ut, altså gammelt blod:)
mama73 m/tre søte små Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Jeg både spottet og blødde til og fra gjennom hele svangerskapet da jeg gikk med sønnen min. Først trodde jeg ikke jeg var gravid da jeg spottet/blødde i det jeg skulle hatt mensen. Tok gravitest etter noen dager da mensen aldri kom skikkelig, og den var positiv;) Jeg fortsatte og spotte/blødninger fram til uke 12-13, så en liten blødning i uke 21, men alt gikk fint, og jeg fikk en frisk og sunn gutt til termin:-) Ofte kom spottingen/blødningene som lyn fra klar himmel, altså ikke etter anstrengelser eller sex. Etter sex er det uansett meget vanlig å spotte uten at det trenger å bety noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå