Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg spotter.. er 3 dager over forventet mens og fikk svak positiv testresultater på 2 tester, hadde sex med typen idag og har brun utflod etterpå. Redd det er mensen som er på vei eller er det vanlig å spotte når man e gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dt er valig å spotte når man er gravid, spesielt etter sex. Slimhinnene er skjøre og man har mer blod i omgang...:) Øker det i mengde og du i tillegg får smerter kan det være fare på ferde, men inntil da gjør du lurt i å senke skuldrene og nyte dagen :)

Skrevet

Beklager alle skrivelefene forresten....

Skrevet

Ok, gult/brunt utflod, blir også ganske "våt" under samleie.. uff sorry detaljene..

Skrevet

Kan jo høres ut som noe gammelt blod som kom ut i utblandede former?:)

Skrevet

Krysser fingrene for det..! Fikk det akkurat nå under samleie/ etter sex..

Skrevet

Hei ..

Smug titter inn fra 2. trimester.. jeg spottet brun/kobberrødt i 2-3 dager etter forventet mens.. Og er nå 21 uker på veg, med en frisk liten gutt :)

Fikk høre fra flere leger at dette var helt normalt. kan være festningsblødningen som kommer ut, altså gammelt blod:)

Skrevet

Jeg både spottet og blødde til og fra gjennom hele svangerskapet da jeg gikk med sønnen min. Først trodde jeg ikke jeg var gravid da jeg spottet/blødde i det jeg skulle hatt mensen. Tok gravitest etter noen dager da mensen aldri kom skikkelig, og den var positiv;)

Jeg fortsatte og spotte/blødninger fram til uke 12-13, så en liten blødning i uke 21, men alt gikk fint, og jeg fikk en frisk og sunn gutt til termin:-)

Ofte kom spottingen/blødningene som lyn fra klar himmel, altså ikke etter anstrengelser eller sex. Etter sex er det uansett meget vanlig å spotte uten at det trenger å bety noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...