Gå til innhold

sliiiiiiten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så inderlig sliten nå jeg. har to deilige barn på under fem år, som har sommerferiee disse fire siste ukene før termin (stengt barnehage) også har jeg termin om fem dager. og det blir jo mye aktivitet med to små og med en diiiiger mage og vondt bekken og kynnere og halsbrann osv er det tungt å komme seg gjennom dagene kjenner jeg. ville jo så gjerne gi unga en god, glad ferie.... men er jo ikke stort jeg klarer, og det er ikke noe mindre slitsomt å være hjemme hele tida heller, krever mye av meg det også.

også har vi ingen barnevakter. ingen som tilbyr seg i alle fall... vi må be om det, og da må vi ha god grunn, kan ikke bare spørre om de vil "låne barna" noen timer en dag (noe flere snakket om at de skulle gjøre, da det var snakk om hvor uheldig timing dette var av termin osv) men det blir jo aldri noe av. så her sitter jeg og er utslitt og har vondt overalt og har vondt av ungene mine som ikke engang får med seg mamma på en liten rusletur i skaugen, noe de elsker... for jeg kan jo nesten ikke gå lenger.

følelser og hormoner og en kropp som ikke fungerer.

men når alt det er sagt, gud så heldig jeg er da.... som faktisk får bære fram barna mine... som har tredje barnet på vei, og snart blir vi fem i familien!!!!

jeg vet jo at jeg har det topp. er bare sliten og da blir alt litt tyngre.

måtte bare lufte disse tankene litt... nå vil jeg FØDE......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle virkelig tro at det var jeg som har skrevet innlegget ditt, bortsett fra at jeg har en på 3 år og en på 16 (ikke så mye mas med han på 16 heldigvis)

Men kjenner meg så sinnsykt igjen i alt du skrev! Barnehagen er stengt i to uker til og jeg har termin i morgen... Mannen min går på cellegift og orker ingenting, og jeg har alle de samme plagene som deg pluss høyt BT, og fått beskjed om å bare ligge stille og vente på fødsel....jippi!!!

Føler meg som verdens værste mamma som ikke kan ta en liten tur engang!

Her er det heller ingen som stiller opp og låner ungen, så da prøver jeg å invitere folk med barn på samme alder på besøk, så får han ihvertfall lekt noen timer i hagen!

Høres feil ut,men er godt å se at det er flere enn meg som sliter med samme situasjon....tror ikke andre kan sette seg inn i hvordan vi har det nå på slutten! Men igjen, like takknemlig som deg over å få barn nr 3......skulle bare så gjerne visst NØYAKTIG når han kommer....for det sliter på psyken å bare vente og vente og vente.

Ønsker oss masse lykke til alle sammen og satser på å komme igang snart!

Skrevet

Kjenner meg godt igjen med en på 8 og en på 3... som ikke klarer leke sammen men må krangle osv. Jeg har ennå 10 uker igjen, men er sliten og har masse vondt etter å ha vært sykemeldt siden uke 14 med bekkenløsning så stor at jeg ikke har kunnet snu meg i sengen!

Vil ikke føde nå, men......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...