Gå til innhold

Dere som har kjøpt TFK twinner twist duo..

ungmortil3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror jeg har regnet meg frem til at vognen med 2 bagger kommer på 12000 kr. Det er uten myggnetting og div utstyr, så alt i alt kommer vell på nærmere 13000 - 13500 kr, er noe usikker på hva det andre koster.

Hvilket år kjøpte du den i Sverige? Har hørt den ikke finnes der lenger..

Hei

Jeg fikk kjente til å sjekke i Sverige nå i forrige uke, men denne vogna er ikke i sortimentet der lengre... Vi har kjøpt på barnas hus og fikk 10% pga at vi har medt oss inn i tvillingforeldreforeningen.. Har også hørt at de gir 10% når du handler for mer enn 10000 kr. Blir litt med så stor sum :)

Jeg kjøpte det på Babyproffsen på Nordby.Kjøpte det i april/mai i år. Men husker ikke hva den het, kanskje det ikke var TFK, men det er noe lignende. Tenkte ikke på at hvis man handlet over 10.000, kunne man få rabatt, kunne spart enda mer.

Lurer på om de har tvilling rabatt der i Sverige, skal ditt en tur idag, og har tenkt å kjøpe Lammeskinn.Siden det blir litt billigere enn i Norge.

Burde man bruke lammeskinn eller voksi/dun poser når det er om vinteren, hva er best syns dere? Erfaring? Og når barna skal sove ute når de er i barnehage, hva egner det best, lamskinn vs voksi / dun pose?

Ville absolutt hatt en vognpose/voksipose når det er på sitt kaldeste om vinteren. Så når det blir for m\varmt til å bruke den ville jeg hatt saueskinn under og dyne og pledd over. Har også brukt lammeskinn om sommeren, siden det regulerer kroppstempen. Ialefall slik jeg gjorde det med misteman, kommer til å gjøre det med tvillingene også :).

jeg jobber i barnehage å der er det veldig mange foreldre som insisterer på at brna skal sove på lammeskinn. (vi har ca 30 barn som sover minst en gang om dagen ) disse barna er så svett å klamme når de skal opp at man rett og slett må skifte på dem. så jeg er ikke så for dette lammeskinnet. fint om vinteren men ikke om sommeren.

Dun poser synest jeg er best for barna å sove i om vinteren, voksiposene er veldig tungvinne å blir fort klamme å for varme. har veldig god erfaring med ulike dunposer uten lammeskinn inni :)

jeg kommer til å kjøpe Ticket poser til mine to små jenter

Annonse

Tror kanskje akkurat det som du over sier med at barna blir svett når de ligger på lammeskinn kommer veldig ann på om lammeskinnet er behandlet eller ikke.. Til sønnen min har jeg hatt lammeskinn i alt der lammeskinn kan brukes, seng, vogn, vugge osv.. Har kjøpt alle lammeskinnene på nøstebarn.

Har kjøpt slike selv til tvillingene kommer; http://www.lilleprinsen.no/product/453936/Artlender_MAXIFLEX-gasedun%2C-lammeskinn%2C-fleksibel.html

Til sønne min på 1,5 har jegbrukt urban voksipose, den er ikke like tungvint og stor som de classic posene ifra voksi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...