vimsa .-) på overtid Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 har ikke peiling på sånt jeg, betyr det noe for fødsel eller noe sånt????? nysgjerrig jeg nå...
Sunniv@ Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 De travleste periodene på en fødestue er når det er fullmåne. Så om en går over tiden, kan du nesten være siker på at du føder ved fullmåne om den ikke er så langt unna. ;-) Er ikke sikker på hvorfor, men tror det har noe med tyngdekraften å gjøre. Månen påvirker jo flo og fjære, så hvorfor ikke en fødsel...
vimsa .-) på overtid Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2010 ååååh, ok, og neste fullmåne er til helga???? så spennende da... da vil jeg føde... helst NÅ. men det er vel ikke sånn at ungen kommer når jeg ber ham om det. litt bekymringsverdig også da, for der jeg skal føde er det bare to fødstuer.... vil jo ikke føde i gangen heller.... (ønsker meg jo badekar og lystgass....)
Sunniv@ Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Det er fullmån i morgen. Masse lykke til, om det skulle skje noe.
vimsa .-) på overtid Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2010 da ber jeg en stille bønn til alle mulige høyere makter og håper inderlig....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Oy så spennende. Blir artig å se her inne på forumet om det faktisk har blitt ett fødeboom etter imorgen!! Jeg for min del håper inderlig IKKE jeg føder i morgen, for da får jeg ikke føde på abc avdelingen! Må vente til tirsdag! hehehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå