Gå til innhold

er så sinnsykt trett for tiden...

Anbefalte innlegg

får helt dårlig samvittighet oven for di to barna vi har nå=( orker ingenting,vil bare sitte eller ligge på sofaen,er det normalt? har ikke hatt det slik i noen av di andre svangerskapene mine. nå har jeg en 90% stilling og to barn ( det hadde jeg ikke da jeg var gravid di to andre gangene hehe) går det an å bli sykemeldt pgav tretthet? har nå sommerferie men tenker når ferien er over... noen med erfaring?=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142124865-er-s%C3%A5-sinnsykt-trett-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av med god samvittighet! Jeg har også 2 barn men jobber kun 60 % . Hadde jeg hatt 100 % så måtte jeg nok s.meldt meg 50% får og ta meg av ungene. Dette går jo heldigvis over. Viktig å ta vare på seg selv

sinnsyk trøtt hele tiden jeg å, så fort ungene er levert i bhg. Det eneste jeg tenker på er den store senga med den deilige dyna og puta som venter, Trøtt og begynte idag med hodepine som verker. Slapp og jævelig. Får vondt av de to døtrene som jeg heller ikke har så mye ork til. Pappaen flyr opp og ned til de, gjør stort sett alt. Eneste jeg orker er å stelle de om morgenen og lage middag, men da er jeg ferdig. Kvalm til tider. Er dette normalt er ikke lenger en 6+3. Og når vil dette gi seg ?

gruer meg til å begynne på jobb og være sånn til helgen. Det må snart gi seg. Beklager at jeg klager sånn :(

Er ikkje så unormalt å vere trøytt. Er snart 10 veker på vei og trøttheita har så vidt begynt å dabbe av litt. Eg måtte nesten sove 2 ganger om dagen når det var på det verste. Da var eg sånn ca 6 veker på veg. Men, har eg ikkje fått kvilt meg ein dag, så kjem det igjen neste dag. Da er eg dobbelt så trøytt og småkvalm.

Nei, det er ikkje kjekt å vere stuptrøytt heile dagen når ein i tillegg har 2 andre barn som og trenger sitt og. Eg veit kva det er.

Kan og vere lurt å sjekke jerninnhaldet i blodet om det er slik det skal vere.

Jeg lurer også på om det går an å sykmelde seg pga trøtthet? Her har alle ungene ferie, og jeg får ikke sove noe på dagtid. Det er alltids en som kommer for å "mase". Gubben prøver å underholde dem ogholde dem unna soverommet,men de er jo overalt! ;)

Når jeg ikke er stuptrøtt eller kvalm har jeg svettetokter og feberrislinger. Hadde jeg ikke visst at jeg er gravid så hadde jeg trodd jeg var febersyk. På jobben hangler jeg meg gjennom dagene og gjør kun et minimum. Ikke akkurat employee of the year...

Annonse

bra jeg har noe å se fram til... er trøtt allerede, kun 2-3 uker på vei... Men var ikke det sist, så jeg blir vel kvalm denne gangen i tillegg til å være trøtt...

Vi får vel sove når vi kan, så lenge vi kan, for når barnet er ute, blir det vel ikke noe særlig med søvn =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...