tøysesara Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 jeg er 6+2 uker på vei og våknet idag og gikk på do får å tisse og da når jeg tørket meg var det rosa utflod på papiret. Har noen opplevd det samme ? er det tegn på spontanabort ? Takk for alle svar jeg får.
flypapir Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Det trenger absolutt ikke å være en sa. Er ganske vanlig å blø litt når man er gravid ettersom slimhinnene er ekstra skjøre nå. Kommer spesielt etter sex. Dersom det øker i mengde og du i tillegg får smerter kan det derimot være lurt å kontakte en lege... Lykke til
Nr2PåVei<3 Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 E e nå 11+1 i dag. og har hatt den siste uken et par dager md litt rosa utflod. Snakket med gynekologen på arbeidsplassen min, han sa at hvis det kom mere ville han gjerne ta en ultralyd. for å sjekke. Men e har hatt VELDIG lite da, ingen smerter eller noe. Hvis du har smerter bør du sjekke det opp. Det er veldig lett å få små blødninger for gravide som ikke er farlig,det kan være en liten blodåresom har sprekt. Grunnet mer blod i kroppen, spesielt i underlivet. Håper alt går bra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå