Gå til innhold

Vannet gikk i natt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Var på sykehuset et par timer for sjekk, og skal tilbake nå om en stund. Begynner så smått å gjøre litt vondt, men ingen tydelige tak. Har lagt inn bestilling av Relativt Rask, Ukomplisert og Smerteoverkommelig Fødsel. (Tar nok litt tid enda, dette her, men..nå skjer det NOE i alle fall)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!!! Lykke til :o) Håper du får det som bestilt!!!

Skrevet

så godt å høre at det endelig skjer noe!!!! da venter vi i spenning her inne på når du reiser inne og deretter på fødselshistorie, som skal omhandle Rask, Ukomplisert, Smerteoverkommelig Fødsel.... :ø) finnes det et eget skjema for den bestillingen????? hi hi. nei, serilst, dette går heeeelt sikkert kjempebra!!! spent og glad på dine vegne!!!

Skrevet

Såå spennende!! Masse lykke til!!:):)

Skrevet

Så spennende! Lykke til!

Skrevet

Lykke til! Håper alt går bra :) Jeg er 5 dager over termin idag og har ikke på følelsen av at noe kommer til å skje helt ennå. Hadde du noen tegn eller gikk det bare helt plutselig ?

Skrevet

ååå nå heier vi på deg røverdøtre!!

har 4 dager igjen til termin og her skjer det fint lite syntes jeg... du får sende meg noe fødestøv!!!!! det kanman jo trenge også er det jo fullmåne så får vi se da

nå gleder vi oss til å høre fødselhistoien din :)

Skrevet

Masse lykke til. Da var det som jeg sa til deg at det kommer når du minst venter det!!! Håper du får en like rask og flott fødsel som meg uten sting og forlenge vondt.

Stooor klem

Skrevet

Oi så spennende! Snart har du gullklumpen i armene dine :-D

Lykke til!

Skrevet

HELDIGGRIS :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Gratulerer og lykke til med din RRUSF fødsel! heheheh

Skrevet

Heioghopp!!

Jah...status er vel egentlig at vi er hjemme en tur og venter på rier.... Neste sjekk på sykehuset er kl 20, så vi må ta det fra da. Tidligere har fødsel startet med rier som har bygget seg opp, og SÅ går vannet, og så er det enda mange timer igjen....

Merkelig dette her - men ved godt mot=) Satser på at mye utvikler seg i løpet av kveld/natt. Fått på fiiin nettingtruse og monsterbind, så er så klar, atte. Takk for meldinger, skal nok oppdatere - blir sikkert sendt hjem etter sjekken i kveld også...bare mensmurringer enda=/

klem fra

Skrevet

lyyyyyykkke til !!!!!!!!!

Skrevet

vi venter spente her....

Skrevet

Åååå, er vel på sykehuset nå da og mulig med gullklump i armene:) Spennende!!! Håper du har det bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...