Mammahjertet <3 Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Hvordan er formen om natten og dagen? I dag er jeg 6 dager fra termindato, og min form siste få dagene har endret seg en del. Har hatt diverse plager hele graviditeten, men det er jo helt normalt å merke noe. Men de siste dagene har det gått litt nedover... Om dagen: har lite energi, fått mer væske i kroppen og ansiktet. Føler meg som en hamster i fjeset(tar litt hardt i, men det føles slik). Verker i fingerleddene og enda mer i føttene. Har tung pust også. Om natten: Kynnerne som kommer når jeg snur meg eller skal opp for å tisse føles sterkere. Ganske stiv i kroppen og bekkenet når jeg først greier å reise meg ut av sengen. Første minuttet går jeg som en dame på 90 år. I natt hadde jeg 5-6 ganger sterke smerter nederst rett over skambeinet. Lurte på hva det var. Babyen var også grusomt aktiv i natt. Hun bruker ellers å være rolig om natten. Hva med dere? Nå merker jeg at jeg bare vil ha denne gullklumpen ut altså.
vimsa .-) på overtid Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 har fem dager igjen til termin med tredje ungen, kjenner igjen alt du beskriver... de sterke smertene over skambeinet er sikkert babyen som vrir seg nedover/setter seg godt fast nedi der.... kjennes noen ganger som om babyen biter og klorer meg innvendig... ho ho... kroppene våre gjør seg vel klare nå tenker jeg. jeg sliter på nettene akkurat som deg. og at babyen er aktiv på natta, det har også plutselig kommet her også... her har babyen stort sett vært roligere enn meg på nattestid. fram til nå. snart skal babyene våre ut :-) spennende..... lykke til.
Mammahjertet <3 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2010 Ja kanskje er det det som er årsaken til smertene ved skambeinet? Det var godt å høre fra ei som har vært borti dette før :-) Jeg lå og tenkte... er det muulig å ha så vondt akkurat der. Men så greide jeg å tenke samtidig at, jaa bare kjør på så kanskje du kommer ut snart lille venn. Merkelig følelse å synes noe er vondt, men samtidig ønske det velkommen. Ønsker deg også lykke til! :-) Kanskje vi blir liggende på føden ganske samtidig. Gleder meg til å hilse på snuppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå