Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 1 år skal begynne i barnehagen om 3 uker. Bor i Nord, så parkdress sesongen er like om hjørnet.

Problemet er at jenta vår fortsatt bruker str 68-74 og jeg finner ikke regntette uteklær eller vinterfora klær som passer. Eneste jeg finner er vogndresser ol. og de er jo ikke laga for å leke i vått gress eller snø.

Har en reima vår/høstdress str 74, men den er ganske mye for stor. En slik med vinterfor i vil bli umulig for henne å bevege seg i.

Noen som vet hvor man får tak i små klær til utebruk? Fleste begynner jo på 86, en skjelden gang 80... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll har små størrelser på parkdress.

Jeg kjøpte parkdress med avtagbar fòr i størrelse 86, men har en venninne som kjøpte str. 74 til datteren når hun skulle begynne i barnehage. Datteren var også ganske liten men det gikk helt fint. Husker ikke om hun hadde avtagbar fòr eller ikke.

Skrevet

Du kan hvertfall se bort fra hm, cubus, lindex og kapphal. Der var jeg i fjor for å finne dress til tassen som var ganske så klar for å bevege seg litt ute. De har bare slike " pyntedresser", til å sitte i vognen med i små str.

Fant noen dresser på barnashus. Og en butikk som heter zebastian. De hadde troll dresser og de er små. Kjøpte en dress nå i str 74. tynn til bhg start.

Skrevet

Troll har gode parkdresser, de er foret og vanntette og saist men uikke minst finnes i "små" størrelser. hvr i nord bor du? Bopr i Bodø jeg, å her selger de Troll på tøffeliten.

Skrevet

Vi har kjøpt dress i str 74/80 på Polarn o Pyret. Har fått den anbefalt fra andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...