Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jenta vår på 1 år skal begynne i barnehagen om 3 uker. Bor i Nord, så parkdress sesongen er like om hjørnet. Problemet er at jenta vår fortsatt bruker str 68-74 og jeg finner ikke regntette uteklær eller vinterfora klær som passer. Eneste jeg finner er vogndresser ol. og de er jo ikke laga for å leke i vått gress eller snø. Har en reima vår/høstdress str 74, men den er ganske mye for stor. En slik med vinterfor i vil bli umulig for henne å bevege seg i. Noen som vet hvor man får tak i små klær til utebruk? Fleste begynner jo på 86, en skjelden gang 80... :/
Trollemor75 Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Troll har små størrelser på parkdress. Jeg kjøpte parkdress med avtagbar fòr i størrelse 86, men har en venninne som kjøpte str. 74 til datteren når hun skulle begynne i barnehage. Datteren var også ganske liten men det gikk helt fint. Husker ikke om hun hadde avtagbar fòr eller ikke.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Du kan hvertfall se bort fra hm, cubus, lindex og kapphal. Der var jeg i fjor for å finne dress til tassen som var ganske så klar for å bevege seg litt ute. De har bare slike " pyntedresser", til å sitte i vognen med i små str. Fant noen dresser på barnashus. Og en butikk som heter zebastian. De hadde troll dresser og de er små. Kjøpte en dress nå i str 74. tynn til bhg start.
Frk. uflaks Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Troll har gode parkdresser, de er foret og vanntette og saist men uikke minst finnes i "små" størrelser. hvr i nord bor du? Bopr i Bodø jeg, å her selger de Troll på tøffeliten.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Vi har kjøpt dress i str 74/80 på Polarn o Pyret. Har fått den anbefalt fra andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå