Propellll ♥ Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har ennå ikke kjøpt sko til mini. Bortsett fra noen "tøysesko" / pyntesko på h&m. Tenkte ut å handle snart. Noe å anbefale? Når kjøpte dere skikkelige sko første gang? Han tar noen små skritt med hjelp, kan være greit å ha ordentlige sko når vi skal ut på tur. Slippe tøflene hehe..
Overraskelsen Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Fant denne artikkelen om temaet: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article470902.ece#title5 Så vidt jeg har hørt, trenger de ikke sko før de går selv, evt hvis de må ha sko på ute i barnehagen. Gutten vår er 11,5 mnd. Han reiser seg opp selv, og går langs møblene, men går ikke når vi holder han i begge hender. Foreløpig har han ikke hatt sko på - går barbeint eller med sokker/sklisokker - også ute. Jeg vil drøye å ha sko på han til han begynner i barnehagen i midten av august hvis han trenger det (tror ikke han går selv innen da)
Gjest Kira06 Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Jeg lurer også på dette, ettersom vi har barnehagestart om 1 mnd. Hun kan ikke gå selv enda, men må jo ha noe vanntett på føttene hvis det er vått i gress/sandkasse.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Ordentlige sko har de egentlig ikke behov for før de klarer å gå. Men noe er jo kjekt å ha på føttene ute. Hva med noe sånt som dette? De virker lette å ha på føttene, og da blir det kanskje bedre å krabbe ute også. http://www.stonz.no/?menu_id=11&node_id=11
husmus &2 Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Her kjøpte vi ikke sko til Prompen før han faktisk kunne gå. For det første er det jo vanskelig å vite hvilken skostørrelse de skal ha når de ikke går enda. Føttene vokser altfor fort. Vi brukte stonz når vi var ute, men de er jo helt umulige å gå i så for oss var de kun praktiske før han hadde behov for det. Når han endelig lærte å gå kjøpte vi Geox i str 21. Det tok han ikke mange mnd å vokse ut av de. Inne gikk han (og går fortsatt forsåvidt) barbeint eller med Robeez tøfler.
Propellll ♥ Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2010 Høres fornuftig ut å vente litt med skikkelige sko da ja. Takk for svar alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå